MS Windows
briani 27239
Dum popup
Fra : Cybercat

Dato : 25-01-08 12:30

Når jeg starter min pc, kommer der en popup frem, med et gul logo, hvor der
står desktop. Der står " det lykkeds ikke c: user / Brugernavnet/
appdata/local/temp/mll.exe, der er angive registreringsdatabasen, komtroller
at filen findes på computeren eller fjern referencen til den i
rgistreringsdatabasen".. Hvordan får jeg den væk ?? Jeg var inde i
registreringsdatabasen, men kunne ikke finde noget derinde !! Hjælp

Fra : Ole C

Dato : 25-01-08 13:30

Cybercat skrev blandt andet:

> [...]
> eller fjern referencen til den i rgistreringsdatabasen".. Hvordan
> får jeg den væk ?? Jeg var inde i registreringsdatabasen, men kunne

Og du har skannet for spyware?
Ellers: www.superantispyware.com

--
vh
Ole C

Fra : Cybercat

Dato : 26-01-08 11:37

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Og du har skannet for spyware?
> Ellers: www.superantispyware.com
>
> --
> vh
> Ole C

Ja ja.. den er scannet.. Bruger norton internet security 2007, den finder
intet

Fra : Ole C

Dato : 26-01-08 12:25

Cybercat skrev blandt andet:

> Ja ja.. den er scannet.. Bruger norton internet security 2007, den
> finder intet

Netop derfor bør du prøve med SuperAntiSpyware......

Ellers må du på den igen med en søgning i Registry, for der må jo altså
ligge en henvisning til "mll.exe".
Vær sikker på at "Denne computer" øverst til venstre er markeret, ellers
foretages søgningen kun i den markerede mappe.

--
vh
Ole C

Fra : Cybercat

Dato : 26-01-08 17:04

> [...]
> Vær sikker på at "Denne computer" øverst til venstre er markeret, ellers
> foretages søgningen kun i den markerede mappe.

jeg scannede lige med adaware, den kende jég, den fandt 47, og pc er
genstartet, med samme problem. Den finder intet, når jeg søger på mll.exe..
Jeg kan ikke forstå det kan være så svært at slette sådan en popup ?? Den
er bare rigtig træls !

Fra : Ole C

Dato : 26-01-08 22:46

Cybercat skrev blandt andet:

> jeg scannede lige med adaware, den kende jég, den fandt 47, og pc er
> genstartet, med samme problem.

47 hvad?

Og kom så ud med det: får du røde pletter af ordet "SuperAntiSpyware"?
Det kan jeg måske godt forstå, men du burde nu se at overvinde din
modvilje og scanne med et program der er laaangt mere effektivt end
Adaware.
Læs for eksempel lidt her:
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/superantispyware.htm

> Den finder intet, når jeg søger på
> mll.exe..

Hvilken "den" finder intet?
Hvis det er Windows' søgefunktion er det klart, for fejlbeskeden
fortæller jo netop at filen "mll.exe"ikke kan findes...

> Jeg kan ikke forstå det kan være så svært at slette sådan
> en popup ??

Det er det måske heller ikke.

Den er bare rigtig træls !

Hvilken "den" mon er mest træls....?

--
vh
Ole C

Fra : Cybercat

Dato : 27-01-08 00:59

> [...]
> Det kan jeg måske godt forstå, men du burde nu se at overvinde din
> modvilje og scanne med et program der er laaangt mere effektivt end

KLIP .. Total fed humor ..Jeg var lige inde nu og læse, og imorgen vil
jeg hente lidt af de programmer, måske hijackthis, mf.

> Hvilken "den" finder intet?
> Hvis det er Windows' søgefunktion er det klart, for fejlbeskeden fortæller
> jo netop at filen "mll.exe"ikke kan findes...
KLIP !! Ja, jeg brugte windows søgefunktion...

> Det er det måske heller ikke.
>
> Den er bare rigtig træls !
>
> Hvilken "den" mon er mest træls....?
KLIP Der er deb fede humor igen

> --
> vh
> Ole C

Tak igen, se under klip i teksten herover.. Ja undskyld min dårlige
formulering, det er jo så nemt at forstå når man har det i hovedet, men
klart nok ikke let læseligt for andre end mig selv Som skrevet, kigger
jeg lidt mere på det imorgen, er meget træt nu.. Og Tak

Fra : Ole C

Dato : 27-01-08 02:05

Cybercat skrev blandt andet:

> 47 spyware, eller hvad adaware nu kalder det

Adaware finder skam flere ting, men hvis det er 47 cookies, så er de nu
ret uskyldige - og det har jo altså heller ikke fjernet
fejl-meddelelsen.

> Total fed humor

Tak - og rart at du forstod mine bemærkninger i den ånd

> Ja, jeg brugte windows søgefunktion...

Og den finder naturligvis ingenting....

> kigger jeg lidt mere på det imorgen, er meget træt nu.. Og
> Tak

Ja, ja - vent nu med flere taksigelser til problemet er løst!

--
vh
Ole C