Ny printer
Fra : Damebadet

Dato : 25-01-08 19:20

Hej,

Min gamle printer skal udskiftes.
Krav til ny er:
- Laser
- Duplex
- Netværk

Har I et godt forslag? Var i dag inde på Dell og fandt et godt tilbud, men
leveringen er alt for ufleksibel. De vil ikke levere med post, men kræver at
man skal befinde sig på leveringsstedet fra 8-16. Og de kan tilmed ikke
fortælle præcis hvilken dag leveringen sker. Det kan jeg ikke bruge.

Louise

Fra : Jim

Dato : 25-01-08 19:27

"Damebadet" <damebadet@damebadet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at man skal befinde sig på leveringsstedet fra 8-16. Og de kan tilmed ikke
> fortælle præcis hvilken dag leveringen sker. Det kan jeg ikke bruge.

HP Color LaserJet 2600n
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF05a/2211-2213-2215-2215-2221-12096466.html

Har selv HP Color LaserJet 1600, som er identisk bortset fra netværksdelen.
Jeg er godt tilfreds.

Led efter den her: http://www.edbpriser.dk eller find den på tilbud ude i
det ganske land.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-01-08 07:55

Jim wrote:

> HP Color LaserJet 2600n

Den er dyr.

Duplexenhed findes ikke.

Der findes tilgengæld duplexenhed til denne omend den koster en
bondegård (altså duplexenheden):
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=405274

Jesper Poulsen

Fra : Jim

Dato : 25-01-08 19:56

> [...]
> at man skal befinde sig på leveringsstedet fra 8-16. Og de kan tilmed ikke
> fortælle præcis hvilken dag leveringen sker. Det kan jeg ikke bruge.

Kom vist lidt for hurtigt ud af starthullet..
Den, du skal lede efter hedder naturligvis 2605dn ... stadig HP.. Beklager
forvirringen..

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-01-08 07:56

Damebadet wrote:

> [...]
> - Netværk
>
> Har I et godt forslag? Var i dag inde på Dell og fandt et godt tilbud, men

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=408987

Jesper Poulsen

Fra : tp

Dato : 26-01-08 09:31

> [...]
> at man skal befinde sig på leveringsstedet fra 8-16. Og de kan tilmed ikke
> fortælle præcis hvilken dag leveringen sker. Det kan jeg ikke bruge.

De leverer med bud. sidste gang var det med UPS. vil dog sige, at værre er
det altså heller ikke.
Du kan se på track & trace hvornår den er i dk. Så laver du en aftale med
UPS og de kommer der. Alternativ og måske langt bedre da du oftest er der
mellem 8-16 : Få den leveret til din arbejdsplads

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 26-01-08 12:51

Damebadet skrev:
> Hej,
>
> Min gamle printer skal udskiftes.
> Krav til ny er:
> - Laser
> - Duplex
> - Netværk

Jeg er yderst tilfreds med min HP2605dn som opfylder alle dine krav.

> [...]
> man skal befinde sig på leveringsstedet fra 8-16. Og de kan tilmed ikke
> fortælle præcis hvilken dag leveringen sker. Det kan jeg ikke bruge.

Kan du ikke bare få leveret til din arbejdsplads?

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Louise

Dato : 26-01-08 23:32

> Kan du ikke bare få leveret til din arbejdsplads?

Jeg arbejder et sted, hvor folk kommer og går som vinden blæser, så jeg kan
ikke vide mig sikker på, om der er nogen mellem 8 og 16. Personligt har jeg
en del arbejdsdage "ude af huset", så derfor.

Nu vil jeg snakke med én eller anden i nabolaget.

Jeg glemte vist at sige, at min kommende printer ikke behøver at kunne
udskrive farver. Sort vil være ok. Jeg udskriver ca. 200 sider om måneden.

Louise

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-01-08 14:12

Louise wrote:

> Jeg glemte vist at sige, at min kommende printer ikke behøver at kunne
> udskrive farver. Sort vil være ok. Jeg udskriver ca. 200 sider om måneden.

Så er den jeg linkede til vist det bedste bud

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-01-08 14:13

Jesper Hartoft wrote:

> Jeg er yderst tilfreds med min HP2605dn som opfylder alle dine krav.

Har den duplexenhed?
- Jeg har nemlig ikke kunnet finde nogle oplysninger desangående på HP's
hjemmeside.

Jesper Poulsen

Fra : Jim

Dato : 27-01-08 14:34

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Har den duplexenhed?
> - Jeg har nemlig ikke kunnet finde nogle oplysninger desangående på HP's
> hjemmeside.

2605dn ... d'et står for duplex, n'et for netværk.
Gå til oversigten over egenskaber og vælg punktet 'printer'.
Som det første står der: "Dobbeltsidet udskrift: Duplex"

Fra : Johan N

Dato : 27-01-08 18:41

On 25 Jan., 19:19, "Damebadet" <dameba...@damebadet.dk> wrote:
> [...]
> man skal befinde sig på leveringsstedet fra 8-16. Og de kan tilmed ikke
> fortælle præcis hvilken dag leveringen sker. Det kan jeg ikke bruge.

tjek Kyocera ..... toner til deres modeller kan fås til yderst
favorable priser på tysk Ebay

Har selv en 1020D som stadigvæk kører derudaf. Tror nok jeg nærmer mig
et magisk skift i løbet af i år efter omkring 50.000+ print i løbet af
de 2½ år jeg har haft den.

Tjek specielt deres "garantier" vedr. tromle etc.

Det eneste der kan irritere mig er, at man kan få efterfølgerne til
billigere penge ..... dælens oss.

Iøvigt har printeren postscript hvilket man ikke skal kimse ad.

Netværkskort og ekstra RAM ... kan også erhverves billigere i Tyskland

MvH

JN

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-01-08 10:08

Johan N wrote:

> Iøvigt har printeren postscript hvilket man ikke skal kimse ad.

Det har HP Color Laserjet 2605DN og Samsung ML 2851ND også. Og den Xerox
som var det første udspil jeg kom med.

Faktisk er dette det mest seriøse printer-roundup længe

Jesper Poulsen