Konvertere klokken til dansk tid
Fra : SpookiePower

Dato : 24-01-08 09:55

På denne side kan man bla se dato+tid for affyring af rumfærgerne.
http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html

Jeg er dog lidt i tvivl om hvad tid det er, dansk tid.

Jeg har forsøgt mig med de to første tider -
Feb. 7 - 2:45 p.m. EST
March 11 - 2:31 a.m. EDT

Konverteret til dansk tid -
Feb 7 klokken 20:45
Marts 11 klokken 07:30

Er det ramt helt ved siden af ?

Fra : N. Foldager

Dato : 24-01-08 18:42

On Thu, 24 Jan 2008 08:55:29 -0800 (PST), SpookiePower
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg er dog lidt i tvivl om hvad tid det er, dansk tid.
>
>Jeg har forsøgt mig med de to første tider -

Ja. Det skal være Marts 11 klokken 07:31

Men ellers er det korrekt.

Mvh

Niels Foldager

Fra : SpookiePower

Dato : 24-01-08 13:33

On 24 Jan., 18:42, N. Foldager <nfoldager-takethisa...@yahoo.com>
wrote:

> Ja.  Det skal være Marts 11 klokken 07:31
>
> Men ellers er det korrekt.
>
> Mvh
>
> Niels Foldager

Mange tak :)

Fra : kautaq

Dato : 07-02-08 18:33

SpookiePower skrev

> [...]
> http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html

> Jeg er dog lidt i tvivl om hvad tid det er, dansk tid.

Jeg havde gemt dette indlæg, da jeg vidste at jeg fik
brug for det en dag... - det er i dag!

http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/live_tv.html

/mike