Manglende drivere ?
Fra : Autocadster

Dato : 24-01-08 20:36

Findes der et program der kan detektere hardware hvor til der ikke er
installeret drivere, hardwaren står feks. som værende af ukendt type i
enhedshånteringen

Altså et program der fortæller præcist hvad det er for drivere man skal
hente

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-01-08 21:06

Autocadster wrote:

> Altså et program der fortæller præcist hvad det er for drivere man skal
> hente

Jeg har set adskillige, men ikke noget der har virket i praksis. Hvad er
det du mangler driver til?

Jesper Poulsen

Fra : Autocadster

Dato : 25-01-08 11:18

Jesper Poulsen kom med følgende:

> Jeg har set adskillige, men ikke noget der har virket i praksis. Hvad er
> det du mangler driver til?

Til en HP DV9607eo og det skal være XP drivere, dem laver HP ikke selv,
men det siges at de laves til XP da samme hardware bruges af andre.

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 24-01-08 21:10

Hej Autocadster

> Altså et program der fortæller præcist hvad det er for drivere man
> skal hente

Hvis ikke Vista kan finde ud af det, så bliver det nok svært at
finde noget andet software der kan det. Hvad er det du mangler
drivere til ?

--
Mvh Max

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-01-08 21:26

> [...]
>
> Hvis ikke Vista kan finde ud af det, så bliver det nok svært at
> finde noget andet software der kan det. Hvad er det du mangler

Denne her kan:

http://www.lavalys.com/products/download.php?ps=CE&lang=en

30 dages demo - men hvis du ikke har fundet driverne inden da er det vist
osse ligemeget

--
Jesper Hedegaard

Suzuki Svage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Max

Dato : 24-01-08 21:30

Hej Jesper

> 30 dages demo - men hvis du ikke har fundet driverne inden da er det
> vist osse ligemeget

Ellers tak, men jeg mangler altså ikke drivere.

--
Mvh Max

Fra : Autocadster

Dato : 25-01-08 11:19

Max formulerede torsdag:

> Hvis ikke Vista kan finde ud af det, så bliver det nok svært at
> finde noget andet software der kan det.

Ups det er ti XP Pro...

Fra : Soren

Dato : 24-01-08 22:23

Når man har installeret Vista på visse bundkort - f.eks P5LD2 SE
så blir der en ukendt Enhed i Enhedshåndteringen. Men
problemet løses via Microsoft Update. De har fundet en driver
til Enheden. Den Enhed hedder ATK0110 ACPI UTILITY.
Men efter opdateringen bliver den stående som ukendt.
Iøvrigt, mange bundkort kan ikke installere én eneste
Vista kompatibel driver.
Er dét dit problem?.
Pas på med at installere downloadede programmer til
undersøgelse af manglende drivere - ville du lave gratis
software programmer?. Hent manglende drivere hos
bundkort fabrikanterne.
Jeg selv gjorde det fejl i starten til mit bundkort P5LD2 SE
Efterfølgende fandt min Norton Internet Security en
Bloodhound. Exploit.13

vh
Soren

Fra : Autocadster