Tydning af vielse i Åbenrå
Fra : Rene L

Dato : 23-01-08 12:10

Kirkebog, Åbenrå a, Rise h, Åbenrå s, opslag 23, no. 8
Hermann Frederich Tøns Lüdeking og Caroline Carlsson.

En del kan jeg tyde eller gætte på og det er jo ikke godt nok.
Jeg har en fornemelse af at der står rigtig mange gode oplysninger.

Hilsen
Rene Lydstad

Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 23-01-08 15:47

Øh, hvilket år fandt vielsen sted?

Eller hvilke er yderårene for den pågældende kirkebog?

Mvh Ulrich Alster Klug

Fra : Rene L

Dato : 23-01-08 16:05

Året er 1878.