Diabetes er sygdom, Influenza er misk-mask~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-08 15:32

Diabetes er sygdom, Influenza er misk-mask, Skitzofreni er som forelskelse

Der er objektive kriterier for sukkersyge og den del af
forkølelsessygdommene, der kaldes influenza har også nogle
mikroskopi-kriterier om end symptomkriterierne er vage, men det er uærligt
at kalde skitzofreni for en sygdom, for her gælder subjektivitetens flydende
grænser og lovgivere kan ikke bruge sygdomsbegrebet til noget.

Allergi overlapper pseudoallergi og her er det miskmask som vedr
influenza-symptomerne , men enkelte kriterier ar målbare

Derimod er det dybt uærligt, at noget der svarer til forelskelse mht
variationer og udefinerbarhed bliver sammenlignet med pest og kolera, TB og
stær.

Befolkninen forføres af behandlere der foregiver at handle sagligt. Indse at
selvom læger har skabt medicin-rutiner så er der ikke brugbare regler vedr
psykiaternes arbejdsområde

Vi er alle tossede - men vi er ikke alle stærramt eller infektonsramt.

Sindsyge er udstødthed, dårlig smag, usexethed. Her gælder at alt er
relativt

Fra : Martin Bak

Dato : 23-01-08 19:39

> [...]
>

> Vi er alle tossede - men vi er ikke alle stærramt eller infektonsramt.
>
> Sindsyge er udstødthed, dårlig smag, usexethed. Her gælder at alt er

Du taler som du har forstand til. At din sindssygdom ikke giver dig fysiske
skavanker gør den ikke mindre sygelig. Sindssygdom, i alle afskygninger, er
og bliver sygdom og for mange af de ramte giver det væsentligt forringet
livskvalitet. Både selvmord og drab ses på den bekostning.
Mærkelighed er ingen sygdom. Det er måske det du "fejler"?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-08 19:46

> [...]
> bekostning.
> Mærkelighed er ingen sygdom. Det er måske det du "fejler"?

Mærkelighed bør vi alle have i os og turde udleve og ikke se som sygdom

Måske folk er opdraget til selvhad og kan komme ud af det, men lægers
medicin gør skade

Drabsfrekvens er ikke større hos psykiatrisk diagnosticerede end hos andre -
de fleste er egosvage og uaggressive

Hvad mener du gør mig syg?

At have mine meningers mod?

Mange sindsyge har også legemlig sygdom og det er svært at afgøre hvad
startede hvad. Depressive har ofte hudsygdom fx

Forringet livskvalitet kan skyldes uheldig social arv - er det så sygdom?

Ring evt 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-08 20:18

> [...]
> bekostning.
> Mærkelighed er ingen sygdom. Det er måske det du "fejler"?

Du mener jeg er syg.
Jeg har papirer på at det er jeg ikke.
Du har mødt mig NUL GANGE så hvad baserer du din formodning på?

Da min datter fik kommunalt job som hjemmehjælper for mig fik hun papirer om
at der ikke var sygdom men at jeg havde fået diagnosen i 1993 - jeg har
aldrig været voldelig og aldrig søgt hospitalshjælp eller medicin eller
lignende.
Fortæl hvordan du er nået frem til dit syn - fordi vi er uenige politisk?

At være hypertym er at være intelektuel hyperaktiv - det har jeg papirer på
er eneste diagnose på mig - er det en sygdom?

Ville det ikke være godt hvis alle lagde flere indlæg på nettet så der var
mere at vælge imellem - og alt varedeklareret pr overskrifter så man kan
finde det der er interessant for netop dig?
Det kan da aldrig skade, aldrig være spam??

Fra : Martin Bak

Dato : 29-01-08 00:05

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener jeg er syg.
> Jeg har papirer på at det er jeg ikke.
> Du har mødt mig NUL GANGE så hvad baserer du din formodning på?

Dine skriverier såmænd. Jeg har ingen intentioner om at ringe til dig, endnu
mindre om at besøge dig, jeg har svært ved at se hvad gavn det skulle gøre.
Men at du er en forstyrret sjæl er jeg ikke i tvivl om, ej heller om at der
nu kommer et længere indlæg fra dig med diverse citater osv, som for os
almindelige usenetbrugere er helt overflødige og noget vi gerne springer let
hen over.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-08 00:18

> [...]
> der nu kommer et længere indlæg fra dig med diverse citater osv, som for
> os almindelige usenetbrugere er helt overflødige og noget vi gerne

En god usenetdebat er altid om at gå efter mand ej bold

Denne tråd beviser igen at når folk opdigter sygdom kan de aldrig begrunde
det - kun mudderkaste