Køb af hjelm og tøj i Esbjerg og omegn. Hv~
Fra : Jansen

Dato : 22-01-08 23:26

Har set at der er forskellige mc-forretninger i Esbjerg, Varde m.m.
Er der nogen af forretningerne som i har særligt gode erfaringer med?
Jeg tænker f.eks. på et rimeligt sortiment samt ærlig og kompetent
betjening.

--
Mvh Jansen

Fra : Anders Majland

Dato : 22-01-08 23:58

> [...]
> Er der nogen af forretningerne som i har særligt gode erfaringer med?
> Jeg tænker f.eks. på et rimeligt sortiment samt ærlig og kompetent

Steens MC i Tarp lige uden for Esberg og Carstens MC i Varde (er flytte ud
på Esbjerg siden i "kæmpe domicil" ) er de steder jeg ville starte med at
kigge - Ellers er der jo ikke lagt til et smut syd for grænsen til
Hein-Gericke og Louis (Og så kand er jo også suppleres med lidt flydende
vare på dåse)

/A

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-01-08 00:34

> [...]
> at kigge - Ellers er der jo ikke lagt til et smut syd for grænsen til
> Hein-Gericke og Louis (Og så kand er jo også suppleres med lidt flydende

Jeg ville nu passe lidt på med Carstens MC - det kostede mig en ny
skindjakke bare at besøge butikken i sommerferien

Helt OK betjening og fair tilbud på mærkevarer i aktuelle (ikke udgåede)
modeller - jeg faldt for en jakke fra Arlen Ness.

--
Jesper Hedegaard

Suzuki Svage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-01-08 16:37

Jansen skrev den 22 jan 2008 i

> [...]
> Er der nogen af forretningerne som i har særligt gode erfaringer med?
> Jeg tænker f.eks. på et rimeligt sortiment samt ærlig og kompetent

Samme mening her:
Carstens MC i Varde, rimelig vejledning og ind imellem gode tilbud,
købte mit sidste kluns der.

Steens MC i Tarp (Esbjerg) har ikke samme store udvalg, har ikke så
mange gode tilbud, og vejledningen er lapidarisk.

Fra : Jansen

Dato : 23-01-08 23:16

Takker for de gode råd.
Var det Varde?

mvh Jansen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-01-08 23:52

"Jansen" <janrenesnabela@simonsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for de gode råd.
> Var det Varde?
>
> mvh Jansen

Ja - det var det

OM jeg har hørt den før ? Svigerfar kom fra Varde.....

Forresten kom jeg lidt tidligere i ferien til at købe et Cordura-sæt i
Odense - mener han kalder sig Dansk MC Beklædning.
Kig ind hvis du kommer på de kanter - men der kan man altså osse let blive
fristet