Alternativ til Bakkeåbning?
Fra : Søren Høyer Hansen

Dato : 21-01-08 21:16

Når nu snakken om Bakkeåbningen er i gang, vil jeg lige spørge: Er der ikke
noget med, at der er nogle jyder der arrangerer et alternativ? Og hvor(når)?
Vh
Søren

Fra : Armand

Dato : 21-01-08 21:33

Søren Høyer Hansen skrev:
> Når nu snakken om Bakkeåbningen er i gang, vil jeg lige spørge: Er der
> ikke noget med, at der er nogle jyder der arrangerer et alternativ? Og
> hvor(når)?

Esbjerg, Kr.himmelfartsdag!

--
Aemand.

Fra : Jens S.

Dato : 21-01-08 21:46

"Armand" skrev i
> Esbjerg, Kr.himmelfartsdag!
>
> --
> Aemand.
************
Ahem "Aemand"

Det plejer nu at være skærtorsdag ......

Jens S., Esbjerg

Fra : Armand

Dato : 21-01-08 21:57

Jens S. skrev:
> "Armand" skrev i

> ************
> Ahem "Aemand"
>
> Det plejer nu at være skærtorsdag ......

21. januar ér årets værste lortedag :-|
Kr.himmelfartsdag 2007 var derimod en ganske fin dag, derved at jeg blev
forhindret i at køre til Esbjerg som ellers planlagt

--
Aemand.

Fra : Ole

Dato : 21-01-08 22:32

Det kører for dig Armand

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-01-08 15:30

Armand skrev:

> 21. januar ér årets værste lortedag :-|
> Kr.himmelfartsdag 2007 var derimod en ganske fin dag, derved at jeg blev
> forhindret i at køre til Esbjerg som ellers planlagt

ja du havde nok været lidt ensom på torvet, i for søget på at lave
"optog" med barbie-dyret helt alene

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Armand

Dato : 22-01-08 22:08

J.C.Kløve skrev:

> ja du havde nok været lidt ensom på torvet, i for søget på at lave
> "optog" med barbie-dyret helt alene

Jup!
Til gengæld fik turbo-Mads og jeg så knaldet en terrasse-trappe sammen,
og dén har vi bare nydt siden. Så dét var jo så en win-win situation!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-08 23:02

> Når nu snakken om Bakkeåbningen er i gang, vil jeg lige spørge: Er der
> ikke noget med, at der er nogle jyder der arrangerer et alternativ? Og
> [...]
Der var sidste år noget ved Moesgård Strand v. Århus, tror det kommer igen i
år. Derudover er der vist arrangeret noget á la Bakkeåbningen, dog går turen
til Fårup Sommerland (mener jeg..).

- Neser

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-01-08 00:55

"Søren Høyer Hansen" <siren@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Når nu snakken om Bakkeåbningen er i gang, vil jeg lige spørge: Er der
> ikke noget med, at der er nogle jyder der arrangerer et alternativ? Og
> [...]
Mon ikke netop Bakkens åbning og lukning giver den største samling af jyske
moætorcykler i samlet flok - til og fra København
--
Jesper Hedegaard

Suzuki Svage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-01-08 15:38

Søren Høyer Hansen skrev:
> Når nu snakken om Bakkeåbningen er i gang, vil jeg lige spørge: Er der
> ikke noget med, at der er nogle jyder der arrangerer et alternativ? Og
> [...]
Der er mange initiativer i jylland, gennem forsæsonnen, men om det er
"alternetiver" til bakkeåbningen det ved jeg nu ikke - pendanter måske?
jeg kan da lige huske følgende "faste"

Aalborg (Storebededag)
Randers (søg selv dagen)
Århus (søg selv dagen)
Esbjerg (skærtorsdag)
MC Touring Camp åbner den nye sæson. (Fællestur fra Ilva i Århus N den
20. marts kl. 13)

og der er givet flere endnu

Fra : Jan A Jensen

Dato : 26-01-08 19:28

> [...]
> Når nu snakken om Bakkeåbningen er i gang, vil jeg lige spørge: Er der
> ikke noget med, at der er nogle jyder der arrangerer et alternativ? Og
1 Maj i nordjylland åbner vi fårup sommerland
http://www.mcfaarupsommerland.dk/

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Skovtrolden

Dato : 27-01-08 15:09

> [...]
> Når nu snakken om Bakkeåbningen er i gang, vil jeg lige spørge: Er der
> ikke noget med, at der er nogle jyder der arrangerer et alternativ? Og

Et noget mindre arrangement er her: http://www.hjejletræf.dk/

mojn

Skovtrolden