Og så lige et EXCEL sprøgsmål.
Fra : MJU

Dato : 23-01-08 08:56

Jeg har et excel ark på min windows maskine med vores lotto tal.
I dette ark kan man trykke på en knap, og så henter den lotto tallene
fra internettet. Og derefter fortæller hvor mange rigtige der er på de
forskellige rækker.

Men i Linux Openoffice vil den ikke hente tallene fra internettet

Er der nogle som har en løsning?
Og det skal ikke være tjek dine lotto i windows
Jeg er godt på vej nu (med hjælp her fra gruppen) til helt og skippe
windows.

M.v.h.

Michal

Fra : Kent Friis

Dato : 23-01-08 16:57

Den Wed, 23 Jan 2008 07:55:47 -0800 (PST) skrev MJU:
> [...]
> forskellige rækker.
>
> Men i Linux Openoffice vil den ikke hente tallene fra internettet

Crossover Office.

Mvh
Kent

Fra : MJU

Dato : 23-01-08 09:07

On 23 Jan., 16:57, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:

> Crossover Office.
>
> Mvh
> Kent
> --
> "So there I was surrounded by all these scary creatures
> They were even scarier than what Microsoft call features"
> - C64Mafia: Forbidden Forest (Don't Go Walking Slow).

Er det Crossover Office et tillæg til openoffice?
Eller ligger det i pakkehåndteringen, så man bare installere det der
fra?

M.v.h.
Michal

Fra : Kent Friis

Dato : 23-01-08 17:11

Den Wed, 23 Jan 2008 08:06:38 -0800 (PST) skrev MJU:

> Er det Crossover Office et tillæg til openoffice?

Nej.

> Eller ligger det i pakkehåndteringen, så man bare installere det der
> fra?

Nej.

http://www.codeweavers.com/products/cxoffice/

Mvh
Kent

Fra : MJU

Dato : 23-01-08 09:15

On 23 Jan., 17:11, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> They were even scarier than what Microsoft call features"
> - C64Mafia: Forbidden Forest (Don't Go Walking Slow).

Tak for det. Jeg ser på det.

M.v.h.
Michal