Snappe skærmbillede med compiz ?
Fra : J

Dato : 23-01-08 08:44

Hej

I compiz settings manager kan man enable en option med at man kan
optage. Det skulle virke med 'super key'

Med google har jeg så fundet ud af, at super key er den tast med
windows logo på (2 stks).

Men jeg synes ikke det virker.

Jeg bruger compiz kuben f.eks. med Ctrl Alt + musetast
og rører 'super key' med tommelfingeren. Men intet sker.

Hvordan optager man det show ?

Det er Vectorlinux 5.9 Gold. En dejlig multimedia xfce.

mvh

John

Fra : J

Dato : 23-01-08 10:02

On Wed, 23 Jan 2008 08:44:21 +0100, J <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg bruger compiz kuben f.eks. med Ctrl Alt + musetast
>og rører 'super key' med tommelfingeren. Men intet sker.

Jeg fandt noget scrot. Det kan køre med delay. Terminal-program.

mvh

John