MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
start op problem
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 22-01-08 22:31

hej alle sammen
jeg vil høre om der er som kan fortælle mig hvor jeg kan lave om på de
secunder den venter med at starte op hvis man har 2 systemer på ens maskine
det er windows vista jeg har på min maskine og lagt en backup på en anden
partion håber der er nogen der kan hælpe mig

hilsen jeppe

Fra : Morten Larsen

Dato : 22-01-08 23:25

under kontrolpanel --> system der kan du vælge avancerede
systemindstillinger.
under faneblad avanceret trykker du på indstillinger ved start og
genoprettelse.

Morten

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 23-01-08 03:01

hej igen
tak for svaret jeg har lige et spørsmål mere kan man editer den fil som
viser den tid så man kan eventuel kan slette den del som viser tiden i f.eks
i notebook håber i kan hjælpe mig med det her

hilsen jeppe