MS Windows
briani 27239
STOP: 0x0000000A en 3mdr sag
Fra : Mogens Olsen

Dato : 22-01-08 16:48

Hej alle.
For en tid siden fik jeg denne her stop code og får det stadig, når der skal
afspilles
wma,avi,mpeg eller bare et filmklip fra eller på nettet.
Det er lidt forskellig hvornår det er den ene eller det andet format.
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
STOP: 0x0000000A (0x00000016, 0x0000001C, 0x00000000, 0x805021DE)
jeg har prøvet at geninstallere oveni med "R" ved den lejlighed fik jeg at
vide at
denne her driver ikke var kontrolleret af microsoft,(det hjalp forøvrigt
ikke noget),
ASUS Vitual Video Capture Divice Driver, kunne det være sådan en fætter der
giver mig grå hår i hovedet,og er det en driver der fulgte med mit
grafikkort som er
EN8600GTS med 512 mb RAM ellers er maskinen C2Duo 6850, 2GB RAM
når jeg kikker i driver for kort er der grønt fleben ud for alle driver??
:-/
Hilsen Mogens

Fra : Michael Bach

Dato : 22-01-08 16:59

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> EN8600GTS med 512 mb RAM ellers er maskinen C2Duo 6850, 2GB RAM
> når jeg kikker i driver for kort er der grønt fleben ud for alle driver??

Hej Mogens.
Det problem havde jeg også, på en sprit ny maskine.
Det var rammene der var defekte og så kommer de
blå skærme.
Prøv at teste dem http://www.memtest.org/

Mvh Michael Bach.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-01-08 16:22

"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Mogens.
> Det problem havde jeg også, på en sprit ny maskine.
> Det var rammene der var defekte og så kommer de
> [...]
Hej Michael.
Jo, men nu har jeg prøvet med toforskellige mem test,
memtest86 kørte 10 omgange, er der noget der skal indstilles før test
jeg har prøvet Memory Diagnostic memtest
samt en gammel SiSoftSndra, ingen af dem kunne komme
bare med en fejl på RAM.....så ???
mvh Mogens.

Fra : Michael Bach

Dato : 23-01-08 21:38

> [...]
> jeg har prøvet Memory Diagnostic memtest
> samt en gammel SiSoftSndra, ingen af dem kunne komme

Hej igen .

Så er det ikke dine ram...Men det er en hardware fejl 99,9 %

Grafikkort HD eller psu.

Jeg ville starte med grafikkortet har du mulighed for at skifte det ?

http://www.eksperten.dk/ ...Her vil du også kunne komme videre
med blue screen of death.
Kører du XP eller Vista ?

Mvh Michael Bach.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-01-08 22:32

"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
...........KLIP
> [...]
>
> Grafikkort HD eller psu.
>
> Jeg ville starte med grafikkortet har du mulighed for at skifte det ?

Hej Michael.
Jeg har købt en XP CD
jeg prøver linket som du sendte i første omgang tak

mvh mogens.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 24-01-08 22:34

"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
KLIP......

> [...]
>
> Grafikkort HD eller psu.
>
> Jeg ville starte med grafikkortet har du mulighed for at skifte det ?

Hej Michael.

Jeg kørte lige en test på CPU hvad er det lige den her bemærkning siger,
jeg er ikke særlig god til det sprog, hvad menes der med det,
er det noget der skal rettes i bios??

Warning W227 - CPU FSB higher than rated FSB of the CPU. Even if you're
below the CPU rated speed,
by over clocking the FSB you are running the CPU I/O buffers above spec -
just be aware of this.
Fix: Reduce the FSB to rated FSB. You can increase the multiplier if the
resulting speed is less than CPU rated speed.

mvh Mogens