MS Windows
briani 27239
Canon MP730-driver til Win Vista
Fra : Jørgen

Dato : 21-01-08 13:32

Jeg har købt en ny computer med Vista.
Min Canon printer/scanner, MP370, kører på en indbygget driver. Printeren er
god nok, men Jeg kan ikke få adgang til at bestemme alle de små ting, der
har betydning for scanningen. F.eks. DPI-tallet og udsnittet og farvevalget.
Den medfølgende driver, der var perfekt til Win XP lader sig ikke installere
her.
Kræves der noget specielt til Vista?
Mvh Jørgen

Fra : Futte

Dato : 21-01-08 13:40

http://software.canon-europe.com/products/0010032.asp

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-01-08 13:40

Måske add-on modulet http://software.canon-europe.com/products/0000612.asp

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jørgen

Dato : 21-01-08 22:34

> Kræves der noget specielt til Vista?
> Mvh Jørgen

*
***********************

Tak for jeres forsøg, men det virker ikke

Først hentede jeg Futtes forslag. Jeg åbnede det og installerede det. Da jeg
endelig var klar, kom denne nye besked:
This application works with MP scanners only.
Det ER en MP370 printer/scanner.

Så slettede jeg det hele igen.

Så hentede jeg Ivans forslag. Den drillede mig en del. Og jeg fandt en
exefil, som jeg startede. Den bekræftede også, at programmet var
successfully installed.
Det virkede heller ikke. Der kom en rude frem og bad mig markere den type
scanning, jeg ville have. Ruden var tom.

Bagefter kunne jeg ikke finde den i kontrolpanelet, så jeg kunne slette det
hele igen.

Jeg har ikke rigtig succes med min Vista.
En fyr fortalte mig, at Vista er lige så tosset som Millennium var. Den røg
jeg også på. I 1½ år troede jeg, at det var mig, der var åndssvag.

Tror I, jeg skal give fortabt?

Mvh Jørgen