MS Windows
briani 27239
Hjælp til et underligt problem med Windows~
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 21-01-08 12:15

hej NG
jeg har et underligt problem med min Vindows vista home, problemet er at den
starter godt nok op men viser ikke skrivebordet den viser kun Dokument
mappen den starter op men ikke selve skrivebordet det bliver ved med at være
sort, men hvis jeg går ind og starter Explore op manuel så får jeg
skrivebordet som det skal se ud. Er der nogen som har været ude for det
samme hvad kan jeg gøre uden at skulle geninstallere den igen har prøvet at
genoprettelse og virker ikke kan jeg manuel gå ind i regedit og ændre et
eller andet sted.?
håber der er nogen som kan hjælpe mig