SonicWALL Pro 300
Fra : Jens Petersen

Dato : 22-01-08 18:18

Hej.

Jeg har fået en firewall, SonicWALL Pro 300, som legetøj, men den
mangler firmware.

Kan man finde denne firmware andre steder end hos Sonicwall?
--
OV1A Jens

Solar Cycle 24 has arrived!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-01-08 19:55

"Jens Petersen" <jp@c.dk>

> Jeg har fået en firewall, SonicWALL Pro 300, som legetøj, men den
> mangler firmware.
> Kan man finde denne firmware andre steder end hos Sonicwall?

Hvis der ikke er noget på google, så er det nok et nej. Der er heller ingen
torrents....

Claus

Fra : Jens Petersen

Dato : 22-01-08 23:46

On Tue, 22 Jan 2008 19:55:12 +0100, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

>"Jens Petersen" <jp@c.dk>

>Hvis der ikke er noget på google, så er det nok et nej. Der er heller ingen
>torrents....

Øv, nåmen det er en fin blå kasse det er i, den kan sikkert bruges til
noget selvbyg-et-eller-andet
--
OV1A Jens

Solar Cycle 24 has arrived!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-01-08 23:53

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev

> Øv, nåmen det er en fin blå kasse det er i, den kan sikkert bruges til
> noget selvbyg-et-eller-andet

Jeg ved ikke, hvordan eller hvor man gør det, men prøv evt at poste en
"torrent request". Det kan måske hjælpe..

Jeg har set flere torrent som svar på en forespørgsel, men det er endnu ikke
gået op for mig, hvor folk poster disse forespørgsler. Jeg har nu heller
ikke undersøgt det særligt grundigt.

Claus

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-01-08 09:43

On Tue, 22 Jan 2008 23:53:06 +0100, "Claus Tersgov"
> [...]

>gået op for mig, hvor folk poster disse forespørgsler. Jeg har nu heller

Okay, jeg har ikke helt opgivet. Jeg har også et par netværkskyndige
bekendte jeg trækker lidt på.

Tak for indput.
--
OV1A Jens