Parring
Fra : M Sørensen

Dato : 22-01-08 09:21

Jeg har en tæve som skal parres for første gang.
hun er meget interreseret i hanhunden og han i hende
men når han springer på hende skriger hun og han hoppe af igen.

spørgsmål : skriger huun fordi hun ikk er klar eller bare sippe

NB han har parret før.

Tullesmor

Fra : jopa

Dato : 22-01-08 10:08

"M Sørensen" <maj.sorensen@tiscali.dansk> skrev

> Jeg har en tæve som skal parres for første gang.
> hun er meget interreseret i hanhunden og han i hende
> men når han springer på hende skriger hun og han hoppe af igen.

Hun er nok knapt klar

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Janni & Flemming And~

Dato : 22-01-08 10:25

"M Sørensen" <maj.sorensen@tiscali.dansk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men når han springer på hende skriger hun og han hoppe af igen.
>
> spørgsmål : skriger huun fordi hun ikk er klar eller bare sippe

Kan være han rammer forkert!!
I hundens skede er der en hulrum før man kommer ind i skeden,
det kan være at han rammer derind isteden for ind i skeden.
Dette gør meget ondt på tæve, så derfor kan det være hun skriger.

Fra : M Sørensen

Dato : 22-01-08 11:58

Tak for svarene

Hun er nu bevet parret det gik fint
så det kan godt være han ramte forkert de første gange.

Tullesmor

Fra : pwh

Dato : 22-01-08 21:19

M Sørensen, skrev:

> så det kan godt være han ramte forkert de første gange.

Hvem har ikke prøvet det

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 23-01-08 01:48

On Tue, 22 Jan 2008 21:18:30 +0100, "pwh" wrote:

>Hvem har ikke prøvet det

Infortmation overflow! ;-D

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (2 piger og 2 drenge født 24. december)
Se dem også på http://www.123hjemmeside.dk/sonpet