Kunne vi forhelvede ikke
Fra : JBH

Dato : 21-01-08 22:49

få et billede af hundeejeren på forsiden af Ekstrabladet, istedet for igen
og igen at blive præsenteret for det mishandelede hundelig. Han lyder ikke
som en man skal sælge hund til.

http://ekstrabladet.dk/112/article966801.ece

"
Selvom Hans Dybdahl ikke er meget for at udtale sig om sagen, bekræfter han,
at betjente besøgte ejeren i fredags, hvor de foretog flere undersøgelser i
mandens lejlighed. Blandt andet konfiskerede de en hammer, ligesom blodspor
på indersiden af mandens hoveddør er sendt til tekniske undersøgelser.

- Vi har stadig ikke noget konkret. Vi har intet hørt fra vidner, der kan
have set noget i skoven den morgen, hunden blev fundet. Men vi har da talt
med en del naboer, og det er ikke alle, der mener, at han var en god
hundejer, siger han lidt kryptisk.

ekstrabladet.dk har også talt med adskillige naboer, der alle fortæller, at
der har været flere klagesager til boligforeningen over manden og den lille
hund, der hver dag hylede og peb fra lejlighedens badeværelse, hvor den
angieligt var lukket inde i timevis. "

/JBH

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-01-08 23:35

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> få et billede af hundeejeren på forsiden af Ekstrabladet, istedet
> for igen og igen at blive præsenteret for det mishandelede
> hundelig. Han lyder ikke som en man skal sælge hund til.

Tårerne triller når man læser om den slags modbydeligheder. Den
stakkels lille hund, hvad havde den dog gjort for at fortjene så
hård en skæbne ?

Det er jo desværre snart hverdagsmad den slags, og der sker intet
med gerningsmanden. Man ser det igen og igen. Man skammer sig snart
ved at tilhøre menneskeracen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-08 10:17

well hvis man søger på "hundemorder" på google og bagefter på det navn der
dukker op finder man frem til det her
http://64.233.183.104/search?q=cache:pDZtRO08XoUJ:hundemorder.wordpress.com/+Erik+Heidemann&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk

så kan du jo tage forbi og tage et billede !

Fra : JBH

Dato : 24-01-08 18:36

"grini" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> så kan du jo tage forbi og tage et billede !

Tjaa, Erik's søster er åbenbart ikke et hak bedre. Se hvad hun skriver i en
blog i EB.

"
Inge Heidemann
hej, jeg kender ejeren og hunden, ved de elskede hinanden meget højt, og at
ejeren aldrig kunne finde på at gøre hans hund noget. han var igan med at
finde et bedre hjem til hende da han ikke havde tid nok til hende....
syns i er nogle svin at tro det er, ejeren der har gjort det.... i kender
ham ikke engan, og så sviner i ham....
det gør mig meget ondt at i tror så lavt om ham....
syns i skulle stoppe med at skrive om ham, han har det dårligt nok i
forvejen med det der er sket....
men til minde om hunden, så var hun den dejligest hund jeg længe har haft
æren af at dele sofa og aftensmad med.....
KIRA love you 4 ever"

Typisk for familie til mordere/forbrydere De lukker øjnene for "han er jo
ellers sådan en sød dreng"
At der har været gentagne klagesager fra naboerne over hundens hylen og der
er fundet blodspor i lejligheden, preller af som vand på en gås på den slags
afstumpede mennesker.