Webinterface til Svn/trac
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 21-01-08 11:48

Hej

Findes der et (fælles) webinterface hvor jeg kan administrerer
subversion og trac ?

Har søgt lidt på google, man har ikke rigtigt fundet noget...

Fra : Alex Holst

Dato : 21-01-08 15:14

Thomas S?rensen <thomassorensen2650@gmail.com> wrote:
> Findes der et (f?lles) webinterface hvor jeg kan administrerer
> subversion og trac ?

Check config filerne ind i subversion og lav en hook der
auto-opdaterer dem på serveren når der checkes nye versioner ind.

when it's more bare, more hollow. http://a.mongers.org/

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk/

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 22-01-08 11:50

Alex Holst skrev:

> Check config filerne ind i subversion og lav en hook der
> auto-opdaterer dem på serveren når der checkes nye versioner ind.

Hej Alex

Kan du forklarer lidt nærmere ?

Så vidt jeg ved ligger trac's brugere i en SQL server, skulle jeg så
lave et .sql script der blev kørt når jeg checkede det ind?

Mit problem er at jeg skal have sat en SVN/trac server op som ca 150
brugerer skal kunne administrere (oprette repo's og trac sider)...

Hvordan griber jeg lettest det an ?

Fra : Alex Holst

Dato : 22-01-08 19:49

> [...]
>
> Mit problem er at jeg skal have sat en SVN/trac server op som ca 150
> brugerer skal kunne administrere (oprette repo's og trac sider)...

Ouch. Det var ikke lige den use case jeg havde i tankerne. Subversions
userlist har til tider nævnt forskellige webinterfaces, men jeg hæfter
mig ikke ved deres navne eller features. Jeg har alle mine svn data i et
repo per administrativt domæne og bruger rettigheder til at holde styr
på tingene.

Jeg vil anbefale at du kigger lidt i arkivet for subversion-users
listen.

(Jeg er nysgerrig: I hvilken situation vil du lade 150 brugere oprette
vilkårlige trac sites og svn repos fremfor at lave en central styring af
navngivning, rettigheder, levetid, formål, etc?)