Open source program til statistik?
Fra : Jesper Lindstrøm

Dato : 07-01-08 22:48

Hej NG.

Jeg sider lidt og har sat min side www.discoos.dk i luften.
Nu sider jeg så og fifler med et par opdateringer som galleri system til
mine mobildiskoteker og sådan noget og så vil jeg også gerne have lidt mere
statistik på så jeg kan se (som administrator) hvad folk kigger mest på.
jeg søger derfor et opensource program som kan fortælle mig hvor mange
clicks osv jeg har pr. dag og over længere tid.
Nogle der har nogle erfaringer og nogle anbefalinger?

Hilsen Jesper Lindstrøm Nielsen.
www.Discoos.dk - Mangler dit diskotek med i Danmarks største
mobildiskoteks-database? så skynd dig at gøre noget ved det!
www.Webcomfort.dk - Mangler dit firma en hjemmeside? skriv og få et tilbud
som passer jer!

Fra : Martin

Dato : 08-01-08 08:10

Jesper Lindstrøm wrote:
> [...]
> www.Discoos.dk - Mangler dit diskotek med i Danmarks største
> mobildiskoteks-database? så skynd dig at gøre noget ved det!

awstats er klart det bedste :)
(er der ikke en statistik hos din webhost?)