PHP og musikafspilning
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-01-08 23:47

Hej,

Jeg har længe, og forgæves, ledt efter en metode til at afspille eks.
mp3-filer fra et website.

Websitet skal indeholde en oversigt over mp3-sange, og afspille de enkelte
sange når man vælger dem.
Altså en jukebox.

Sitet skal køre lokalt.

Er der nogen der kan hjælpe? Findes der ikke nogen metoder/komponenter til
dette?

Jeg har kun brug for at få at vide hvordan man afspiller filen. Hvorledes
man udtrækker ID3 tag info, har jeg ikke noget problem med.

Al hjælp vil blive modtaget med kyshånd, da jeg lige nu ikke rigtig kommer
nogen steder..

På forhånd tak
Thomas Pedersen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-01-08 02:06

Nå, jeg fandt langt om længe ud af det.. jeg kan ret nemt bare embed'e et
player object på siden.

Det var vist hvad jeg ledte efter..

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 05-01-08 17:24

"Thomas Pedersen" <.@.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, jeg fandt langt om længe ud af det.. jeg kan ret nemt bare embed'e et
> player object på siden.

Kan den så også klare det med at sætte sangene i kø?

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 06-01-08 21:23

Jeg vil tro du må kode dig til håndtering af kø. Har dog ikke sat mig
fuldstændig ind i det endnu.
Du kan evt. selv se om der står noget om det:

Windows media player:
http://www.mioplanet.com/rsc/embed_mediaplayer.htm

Quicktime:
http://developer.apple.com/documentation/QuickTime/Conceptual/QTScripting_HTML/QTScripting_HTML_Document/chapter_1000_section_3.html#//apple_ref/doc/uid/TP40001525-2-UsingtheltEMBEDgtandltOBJECTgtTags