Krypteret php fil
Fra : jokes.xodeus.dk

Dato : 02-01-08 15:31

Hmm. Jeg har en mystisk functions.php fil i et tema til wordpress jeg
ikke får ret meget ud af da jeg lige ønsker at ændre nogle basale ting
i temaet så det passer til mine behov, men forstår ikke filen. Er der
måske noge af jer der kan hjælpe med at afkryptere dette?
http://paste2.org/p/11282

Venlig hilsen
Mariusz

Fra : Sune Storgaard

Dato : 02-01-08 23:54

"jokes.xodeus.dk" <xodeus@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>i temaet så det passer til mine behov, men forstår ikke filen. Er der
>måske noge af jer der kan hjælpe med at afkryptere dette?

\x73 = hex, decimalt er det 115 = "s" i ascii tabellen, første bogstav i
funktion aj3d_a er altså "s".

Den første linje er funktionen er derfor:
"some lame ass code obfusciation for astrit kita. the code is intended to
keep the footer of a wp theme intact"

Du kan lette arbejdet en smule med en konverter som denne:
http://www.vortex.prodigynet.co.uk/misc/ascii_conv.html
eller købe en enigma på eBay