Win2k problemer
Fra : maigard2@worldonline~

Dato : 15-07-01 09:06

Efter at jeg opgraderet min bios i mit ASUS P3B-F, til den nyeste (nr.), vil
min Computer ikke starte i Win2k. Der kommer blå skærm (en fejl i en pci
driver, den skriver at jeg skal fjerne, ny installeret harddiskkontrollere.)
Jeg har forsøgt at fdiske med Win2k, det hjælper ikke, en gang har det
lykkes mig at starte den i fejlsikret tilstand, men da jeg genstartede den
kom der blå skærm.

Der er ingen problemer hvis jeg køre win 98 eller win Me, men vil helst køre
Win2k.

Er der nogle der har hørt om problemet før ?

Rasten af systemet er
SB PCI 128 lydkort (har forsøgt uden)
ASUS V38000 AGP grafikkort.
IBM 30 GB HD (GXP 75)
2 X 64 Mb MCT ram.

-Nikolas

Fra : Pjn

Dato : 15-07-01 10:07

Hej

Har prøvet det før....

Installer over win98 og vælg reparer under installationen.

Pjn