Brugere fra database
Fra : Linde

Dato : 22-12-07 08:59

Hej

Her kommer et totalt begynderspørgsmål, håber I bærer over med mig:

Jeg kører en Joomla-side, hvor jeg har en lille opslagstavle. Den er dog
ikke helt i top, så jeg pønser på at bruge php2bb i stedet. Men brugerne har
allerede logget på en gang når de ser linket til opslagstavlen, er det
muligt at genbruge deres login når de åbner php2bb? Det skal siges, at det
skal være en helt privat opslagstavle, ingen kan registreres der ikke er det
i forvejen.

Mvh
Linde

Fra : Jacob Ask

Dato : 22-12-07 09:20

Linde wrote:
> [...]
> skal være en helt privat opslagstavle, ingen kan registreres der ikke er det

Det er vidst noget med at SMF har vidst bridges der kan findes som
komponenter til joomla. Tag lige et kig på det.

mvh
Jacob Ask

Fra : Linde

Dato : 22-12-07 11:34

"Jacob Ask" <ask@FJERNexo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vidst noget med at SMF har vidst bridges der kan findes som
> komponenter til joomla. Tag lige et kig på det.

Aha, meget interessant. Det ser dog ud til man har droppet projektet på
grund af licensuoverensstemmelse, men ideen er da god. Men er faldet over
fireboard i stedet, det dækker vist mine behov og er lidt pænere end
joomlaboard.

Tak for inputs.

Mvh
Linde