lidt hovedbrud...
Fra : Jacob Ask

Dato : 19-12-07 20:41

Hej (endnu en gang)

Jeg er lidt rendt hovedet lidt mod en mur....

På min side (http://aarhushavkajakklub.dk) har jeg på forsiden
inkluderet et script der lister kommende begivenheder fra en kalender.

Hvis jeg kører dette script direkte
(http://www.aarhushavkajakklub.dk/php/kalender/getevents.php) så virker
det som det skal, hvis jeg kalder det med en
<?php require($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/php/kalender/getevents.php'); ?>
(som er tilfældet ved http://www.aarhushavkajakklub.dk/index_old.php)
virker det også fint.

Hvis jeg inkluderer det på min forside (med samme kald som index_old) så
virker det tilsyneladende ikke - kun den første event kommer frem med
måneds-angivelse. Problemet er (for mig) at alle events bliver genereret
ud fra samme løkke.
Det skal siges at siden (forsiden) er en del af et wordpress setup - men
hvor php-delen er skrevet direkte i en sidebar-template.

Er der nogen der har nogen ide om hvad der kan være galt?

Hele scriptet kan ses her:
http://www.aarhushavkajakklub.dk/php/kalender/getevents.txt
(ihvertfald det næste stykke tid...)

Mvh