mulighed for antivirus?
Fra : jesper

Dato : 02-12-07 12:36

Hej NG!

Jeg har her idag sidet og bøflet lidt med et upload script og nu
er det så klar til lancering :)

Dog mangler jeg noget til at sikre min Webserver for virus, orme
og andet kryb.

så derfor vil jeg gerne høre om der findes nogle funktioner til
at sikre sit webhotel? funktioner, opensource scripts? eller
andet?

hilsen Jesper Lindstrøm
www.Webcomfort.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger

Dato : 02-12-07 14:55

"jesper" <Lindstroem89@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> så derfor vil jeg gerne høre om der findes nogle funktioner til
> at sikre sit webhotel? funktioner, opensource scripts? eller

Der er ikke noget som lidt knas i denne juletid.

Din side starter med scriptfejl...
Ser ud somom html-filen forsøges indlæst som javascript.

Birger

Fra : Martin

Dato : 02-12-07 18:24

jesper wrote:
> [...]
> er det så klar til lancering :)
>
> Dog mangler jeg noget til at sikre min Webserver for virus, orme

Apache
<http://www.covalent.net/>

IIS
Svjv så skal man bare installerer et normalt av program så klarer den
iis også...

Dog har dette intet med PHP at gøre...
Hop over i apache/iis- eller sikkerhedsgruppen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 02-12-07 19:59

> IIS
> Svjv så skal man bare installerer et normalt av program så klarer den iis
> også...

Ja, forudsat at han har egen server og ikke webhotel.
Spørgsmålet er nok mere, om der findes scripts, der kan tjekke elementære
ting ved filerne.

Fra : Martin

Dato : 02-12-07 22:18

Philip Nunnegaard wrote:

> Ja, forudsat at han har egen server og ikke webhotel.
> Spørgsmålet er nok mere, om der findes scripts, der kan tjekke
> elementære ting ved filerne.

<http://sourceforge.net/projects/phpantivirus/>
om den kan tjekke on-the-fly ved jeg så ikke