tekst
Fra : Søren

Dato : 24-11-07 16:40

Hej Ng.

Har lidt problemer med at sætte tekst ind på min side..

Det er et script jeg ikke selv har lavet..

men vil gerne have noget tekst, på siden, som søgemaskinerne kan læse..

Nogen der kan hjælpe

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-07 20:28

> [...]
>
> Det er et script jeg ikke selv har lavet..
>
> men vil gerne have noget tekst, på siden, som søgemaskinerne kan læse..

jeg har en bil, den kan ikke køre?? hvad fejler den?

Det ca et lige så godt spørgsmål.. umuligt at svare på når du ikke giver os
noget information, vi er jo ikke dig!

Mvh
Morten

Fra : Søren

Dato : 24-11-07 22:43

> [...]
>
> Det ca et lige så godt spørgsmål.. umuligt at svare på når du ikke giver
> os noget information, vi er jo ikke dig!

Ok, ja det har du nok ret i.. Men ved ikke lige hvordan jeg ellers skal
forklare det..
Scriptet er et færdigt script.. men vil gerne kunne skrive noget tekst i
index siden.. men når jeg prøver det, virker siden slet ikke mere. bliver
bare en hvid skærm..
Skal jeg pørve at sætte scriptet ind her?

Mvh Søren

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 24-11-07 23:06

On 24-11-2007 22:42 Søren wrote:
> Scriptet er et færdigt script.. men vil gerne kunne skrive noget tekst i
> index siden.. men når jeg prøver det, virker siden slet ikke mere. bliver
> bare en hvid skærm..

Hvis du skal have tekst vist på skærmen, kan du gøre forskellige ting.

Du kan for eksempel indsætte en php-sluttag (?>), skrive din tekst som
du ville gøre i et almindeligt html-dokument og så indsætte et
php-starttag. Sådan her:

-------------------------------
//Noget php-kode fra dit script
?>

<?php
//Fortsættelse af php-kode fra dit script
-------------------------------

Det er en god løsning, hvis du skal skrive meget tekst.

Hvis du vil skrive mindre tekststykker, er det nemmere at bruge php's
echo-kommando sådan her:

-------------------------------
//Noget php-kode fra dit script

echo "<p>Denne tekst bliver vist på skærmen</p>";

//Fortsættelse af php-kode fra dit script
-------------------------------

Husk det afsluttende semikolon i echo-linjen! Og husk også, at
eventuelle anførselstegn inde i en echo-streng skal escapes med en
omvendt skråstreg, hvis echo-strengen også er afgrænset af anførselstegn:

-------------------------------
//Noget php-kode fra dit script

skærmen</p>";

//Fortsættelse af php-kode fra dit script
-------------------------------

Mvh. Mikkel

--
"But a galloping line of white horses
Said that soon we were in for a race"

www.mzh.dk

Fra : Martin

Dato : 02-12-07 07:11

Søren wrote:

> [...]
> index siden.. men når jeg prøver det, virker siden slet ikke mere. bliver

Oppe i toppen... FØR ALT ANDET indsæt følgende

<?php
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL & ~E_NOTICE);
?>

Så får du måske et linjenummer samt en fejlmelding