include fejl
Fra : Kasper

Dato : 11-11-07 15:02

Hej

Hvordan undgår jeg denne fejl:
Warning:
include(http://...@10.16.1.101/cgi-bin/zapTo?path=1:0:1:0134:3:46:fff60000:0:0:0:)
[function.include]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 204
No Content in /volume1/web/dream.php on line 18

Warning: include() [function.include]: Failed opening
'http://...@10.16.1.101/cgi-bin/zapTo?path=1:0:1:0134:3:46:fff60000:0:0:0:'
for inclusion (include_path='.:') in /volume1/web/dream.php on line 18

Den kommer når jeg kører denne linie:
include
"http://root:12345678@10.16.1.101/cgi-bin/zapTo?path=1:0:1:0134:3:46:fff60000:0:0:0:";

Jeg bruger samme setup med andre url, også med login og det hele, det virker
perfekt?

Kan det være fordi modtageren ikke sender data retur måske ?

Kasper

Fra : Dan Storm

Dato : 12-11-07 09:35

Kasper skrev:
> [...]
> perfekt?
>
> Kan det være fordi modtageren ikke sender data retur måske ?

Sandsynligvis. 204 forekommer når serveren er færdig med at behandle din
forespørgsel, men ikke behøver at sende noget retur. PHP vil/kan ikke
inkludere en fil uden indhold/uden svar.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Kasper

Dato : 12-11-07 17:30

"Dan Storm" <shadyz@_REMOVETHIS_err0r.dk> wrote in message

> Sandsynligvis. 204 forekommer når serveren er færdig med at behandle din
> forespørgsel, men ikke behøver at sende noget retur. PHP vil/kan ikke
> inkludere en fil uden indhold/uden svar.

Hvad kan jeg så gøre?

Kasper

Fra : Dan Storm

Dato : 12-11-07 18:46