IP login
Fra : kasper

Dato : 09-11-07 11:09

heey jeg ville lige vide om nogen af jer kender et script der gør
at man logger ind med ens IP og hvis ens ip ikke er på den liste
med ip'er bliver man sendt til en anden side...
/Helstedxd

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger

Dato : 09-11-07 11:54

"kasper" <lala@lala.dk> skrev i en meddelelse
> heey jeg ville lige vide om nogen af jer kender et script der gør
> at man logger ind med ens IP og hvis ens ip ikke er på den liste
> med ip'er bliver man sendt til en anden side...
> /Helstedxd

$Ipa = getenv( "REMOTE_ADDR");
er den besøgendes IP adresse.
IP adresser er ikke konstante.
Login via IP, vil risikere at udelukke nogen som burde have adgang, og lukke
andre ind, som ikke burde være der.

Birger