Ask people nogen som kender det ???
Fra : Lars Grau

Dato : 08-11-07 19:48

Hej NG

Jeg har fundet et script på http://www.hotscripts.com/ som hedder Ask
People, men jeg har et lille problem, den kan ikkeskrive æøå som man kan se
her, den skulle køre UTF-8, jeg ved desværre ikke om det er det jeg skal
finde ud af hvor jeg stiller eller om der er noget andet jeg kan gøre, men
som man nok kan se her http://www.hammernyt.dk/under/survey.php?sid=8D7EA1#
så virker det ikke, nogen som kan hjælpe mig, man kan hente programmet

http://www.askpeople.co.uk/download/index.php

Venlig Hilsen
Lars

Fra : Lars Grau

Dato : 08-11-07 21:44

"Lars Grau" <mail@famgrau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.hammernyt.dk/under/survey.php?sid=8D7EA1# så virker det ikke,
> nogen som kan hjælpe mig, man kan hente programmet

Jeg har fundet ud af det, jeg ændre charset fra utf-8 til iso-8859-1

så virker det

/Lars