Windows Live Mail
Fra : Lars Andersen

Dato : 21-01-08 20:24

Hej.
I min "Windows Live Mail" er der mindst to personer der, i kontaktpersoner, har deres mobil nr.
indskrevet.
Når jeg så trykker "Ny SMS-Besked" vises: "Ingen af dine kontaktpersoner har et
mobiltelefonnummer."
Er der nogen der ved hvorfor? - eller hvordan man sender SMS via "Windows Live Mail", som den giver
udtryk for at kunne?
Mvh. Lars.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-01-08 01:54

Den 21-01-08 20.24 skrev Lars Andersen følgende:

> Er der nogen der ved hvorfor? - eller hvordan man sender SMS via "Windows Live Mail", som den giver
> udtryk for at kunne?

Kræver det ikke et betalingsabonnement?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Lars Andersen

Dato : 25-01-08 10:24

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Kræver det ikke et betalingsabonnement?
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.
> http://kimludvigsen.dk

Jo, ved nærmere undesøgelse ser det desværre sådan ud.
Tak for svar.
Mvh. Lars