Æventyr på CD
Fra : Per Andreasen

Dato : 20-01-08 15:20

Måske er denne gruppe ikke den rigtige, men jeg forsøger alligevel.
Når vi har besøg af børnebørnene til overnatning, elsker de at ligge og
falde i søvn til en godnathistorie. Vi læser og synger selvfølgelig med dem,
men bagefter kommer ønsket. Vi har indtil nu klaret det med en gammel
båndoptager og et par ældgamle tape med æventyr.
De spørger nu, om jeg ikke har nogen flere forskellige, hvilket jeg desværre
må erkende, at jeg ikke har.
Nu til sagen: Er der nogen, som kender til en URL, hvor man kan downloade
forskellige oplæste æventyr? Jeg har prøvet at google uden held. Hvis et
sådant sted findes (og det gør det sikkert), vil jeg hente æventyrene,
konvertere til MP3, brænde over på en CD og herefter afspille på min
computer. Om det er streaming, CD-format, MP3 eller et andet format gør ikke
noget. Det kan altid ændres.
Alternativet er, at jeg selv skal indspille alle æventyrene, og det kan jo
blive en langvarig affære.

På forhånd tak Per Andreasen

Fra : Marianne

Dato : 20-01-08 16:47

> [...]
> altid ændres.
> Alternativet er, at jeg selv skal indspille alle æventyrene, og det kan jo

Der er *bjerge* på biblioteket. Søg på bibliotek.dk

mvh
marianne

Fra : Heidi

Dato : 20-01-08 19:54

Per Andreasen wrote:
> [...]
> selvfølgelig med dem, men bagefter kommer ønsket. Vi har indtil nu
> klaret det med en gammel båndoptager og et par ældgamle tape med

Ikke for at være flabet, men har du prøvet at søge på google med den
rigtige stavemåde, nemlig Eventyr i stedet for Æventyr? Jeg har ikke
selv prøvet, så jeg ved ikke om det ændrer noget, men det var måske et
forsøg værd

--
Heidi