MS Windows
briani 27239
Søger gammel pauseskærm - SPHERE
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 20-01-08 11:48

For mange år siden havde jeg en pauseskærm - vist nok en del af win98
plus-pakken, hvor en kugle trillede rundt inde bag baggrundstapetet. Jeg
tror den hed "sphere". Kan den findes og bringes til at virke under XP?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : O. Skjold

Dato : 20-01-08 12:30

3140 Abildgaard skrev i

<klip>

> [...]
> baggrundstapetet.
> Jeg tror den hed "sphere". Kan den findes og bringes til at

Måske der er noget her:
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=sphere+screensaver&spell=1

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 20-01-08 12:47

O. Skjold wrote:
> 3140 Abildgaard skrev i
>
> <klip>

> Måske der er noget her:
> http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=sphere+screensaver&spell=1

Desværre ikke den, jeg søger. Men ellers tak.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : O. Skjold

Dato : 20-01-08 13:33

3140 Abildgaard skrev i

<klip>

> Desværre ikke den, jeg søger. Men ellers tak.

Velbekomme. Jeg fandt lige en gl. W98 1. udg. og en pluspakke til
W95 men ingen af dem indeholder den pauseskærm. Plus til 98 har
jeg desværre ikke, så jeg kan desværre ikke hjælpe yderligere.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Mads

Dato : 20-01-08 17:05

On Sun, 20 Jan 2008 11:47:57 +0100, "3140 Abildgaard"
<FJERNpialykke@get2net.dk> wrote:

>For mange år siden havde jeg en pauseskærm - vist nok en del af win98
>plus-pakken, hvor en kugle trillede rundt inde bag baggrundstapetet. Jeg
>tror den hed "sphere". Kan den findes og bringes til at virke under XP?

Hej

Screensaveren hed Science og jeg har den liggende.
Det er kun 100 Kb så jeg skal gerne sende den til dig.

Den virker under XP, men hvis du har en rimeligt ny
maskine må du nok forberede dig på at den kører lidt
hurtigt. Her på min Core 2 Duo maskine ræser den
ihvertfald afsted, så den er næsten usynlig.

Men sig bare til hvis jeg skal sende den. Så kan du
da prøve.

mvh Mads

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 20-01-08 17:45

Mads wrote:

> [...]
> hurtigt. Her på min Core 2 Duo maskine ræser den
> ihvertfald afsted, så den er næsten usynlig.
>
> Men sig bare til hvis jeg skal sende den. Så kan du

Tak. Godtnok har jeg også en tvekerne, men lad os prøve på
pialykkeSNABELAget2net.dk thx

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Mads

Dato : 20-01-08 18:15

On Sun, 20 Jan 2008 17:44:57 +0100, "3140 Abildgaard"
<FJERNpialykke@get2net.dk> wrote:

>Tak. Godtnok har jeg også en tvekerne, men lad os prøve på
>pialykkeSNABELAget2net.dk thx

Filen er sendt. Jeg håber den virker

mvh Mads

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 21-01-08 08:07

Mads wrote:

> Filen er sendt. Jeg håber den virker
>
> mvh Mads

Tak. Jeg kan se, at der sker noget . . . ret hurtigt, så forsvinder det -
nærmest uden pause :)

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Rado

Dato : 21-01-08 10:40

On Mon, 21 Jan 2008 08:06:59 +0100, "3140 Abildgaard"
<FJERNpialykke@get2net.dk> wrote:

>Tak. Jeg kan se, at der sker noget . . . ret hurtigt, så forsvinder det -
>nærmest uden pause :)

Ringe programmering hvis hastigheden er styret af processorhastighed.
Men Bill Gates har måske ment at ingen nogensinde ville få brug for
mere end 64 Mhz...

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Mads

Dato : 21-01-08 17:04

On Mon, 21 Jan 2008 08:06:59 +0100, "3140 Abildgaard"
<FJERNpialykke@get2net.dk> wrote:

>Tak. Jeg kan se, at der sker noget . . . ret hurtigt, så forsvinder det -
>nærmest uden pause :)

Er det ikke fordi du flytter på musen ?
Det slår jo screensaveren fra igen.

Her på min PC har jeg da ingen problemer med
at få den til at blive ved med at køre. Det går bare
så hurtigt at det ikke er nogen fornøjelse at kigge
på det.

mvh Mads