billeder i lag
Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-01-08 13:17

hej alle
jeg er ved at hjælpe min datter bygge en hjemme side for min
datter, og er er noget jeg har problemer med, jeg vil gerne have
nogle forslag til at stable 4 billeder oven på hinanden, sådan at
forstå and den nederste er ful farvet , og de der kommer ovenpå
har meget store transparente områder, det må gerne være ved brug
af css
tak Bruno
www.paper-fun.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 16-01-08 15:33

Bruno Christensen skrev:
> [...]
> forstå and den nederste er ful farvet , og de der kommer ovenpå
> har meget store transparente områder, det må gerne være ved brug

Du kan muligvis få noget ud af denne artikel:
http://webdesign101.dk/showcase/opacity/index.php

Eller af denne:
http://webdesign101.dk/rollover/lbr06.php

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : jopa

Dato : 16-01-08 17:23

"Bruno Christensen" <bc1739@gmail.com> skrev

> [...]
> forstå and den nederste er ful farvet , og de der kommer ovenpå
> har meget store transparente områder, det må gerne være ved brug

Lav det grafiskt. Jeg syntes at det er for bøvlet med CSS når man tager
forskellige Browsere i btragtning og deres forhold til opacity

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 16-01-08 19:34

Bruno Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> forstå and den nederste er ful farvet , og de der kommer ovenpå
> har meget store transparente områder, det må gerne være ved brug

En anden mulighed til inspiration er:
http://www.html.dk/tutorials/css/lektion15.asp

PerR