FTP Upload/download problem...
Fra : Magnus

Dato : 11-01-08 18:07

Jeg bruger Windows Commander 5 til at uploade mine html/billed filer til min
server får leg en fejl meddelse der gør jeg skal uploade filerne af flere
gange og det er irriterende når det er flere hundrede billedfiler i et
galler.

Når jeg sætter den til at uploade eller downloade så arbejder den et hvis
stykke til så går den i stå og noget efter kommer den med en fejlmeddelse
hvor jeg kan afbryde eller forbinde igen. Her forbinder jeg igen og starter
kopieringen igen.

Hvad skyldes denne fejl, er det noget med min ftp-opsætning eller hvad ?

Det er møg irriterende ikke at kan uploade 500 billedfiler uden at gøre det
i 20 omgange.

/Magnus

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-01-08 18:52

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> starter kopieringen igen.
>
> Hvad skyldes denne fejl, er det noget med min ftp-opsætning eller hvad ?

Har du sat flueben ved "Brug passiv tilstand til overførsler"?
Det skal der oftest. (Bruger selv Total Commander - både til FTP og som
stifinder)

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 11-01-08 20:05

Magnus skrev:

> Hvad skyldes denne fejl, er det noget med min ftp-opsætning eller hvad ?
>
> Det er møg irriterende ikke at kan uploade 500 billedfiler uden at gøre det
> i 20 omgange.

Jeg oplever selv af og til det samme problem med Total
Commander, der er det samme program i en nyere udgave.
(Og før du spø'r: Det en licensudgave jeg bruger).

Jeg har nu set stort på det, fordi jeg kun sjældent
uploader mere end en halv snes filer på én gang.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve et dedikeret
FTP-program. Jeg har hørt CuteFTP skulle være
godt.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-01-08 20:26

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Hvis jeg var dig ville jeg prøve et dedikeret
> FTP-program. Jeg har hørt CuteFTP skulle være
> godt.

Jeg har skiftet SmartFTP (i en registreret udgave) ud med
Filezilla som jeg varmt vil anbefale. Der er et par fiduser som
jeg ikke længere har adgang til, men grundfunktionerne er bedre.
Og Filezilla er gratis.

--
Bertel

Fra : Leif Nørholm Jensen

Dato : 11-01-08 20:23

Magnus wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> server får leg en fejl meddelse der gør jeg skal uploade filerne af flere
> gange og det er irriterende når det er flere hundrede billedfiler i et

Jeg har altid brugt Ipswitch WS_FTP - http://www.wsftp.com/
... og jeg har aldrig nogensinde haft problemer af nogen som helst art.
Så jeg kan kun anbefale firmaet !!!
mvh Leif

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-01-08 23:57

Magnus skrev:

> Hvad skyldes denne fejl, er det noget med min
> ftp-opsætning eller hvad?

Jeg tror ikke det er selve programmet der fejler
noget, det er nok nærmere din server der laver
noget timeout.

Har du prøvet at lægge noget ud på en anden server?

Jeg har brugt programmet (der nu hedder Total
Commander) siden 1997, og har i enkelte tilfælde
oplevet det samme. Skifter jeg til en andet server,
fungerer det fint.

Forleden lagde jeg en zip-fil på 365MB ud på en
server hos one.com - det kørte fint.

Prøv at installere den nyeste version, bare for at
udelukke at det har noget med det at gøre, du kan
beholde dine ftp-forbindelser og øvrigt opsætning.

http://www.totalcmd.dk/cms/main.php?id=52

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk