Problem med at trække menuen ned
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-01-08 22:01

Davs!
Jeg sidder lige fortiden og roder med lidt css. Ikke noget jeg
nogensinde har været god til.

Men jeg har lavet det her: http://christianb.dk/test
- Tag jer ikke af hvordan det grafiske ser ud, mere hvordan det
er sat op på.

Jeg vil så gerne have at min menu, bliver trukket helt ned til
min sidefod.

Nogen der kan hjælpe ?

Link til min style: http://christianb.dk/test/style2.css

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-01-08 23:53

Christian Jørgensen skrev:
> [...]
> er sat op på.
>
> Jeg vil så gerne have at min menu, bliver trukket helt ned til

Jeg går ud fra at du mener, at menuen skal /se ud/ som
om den har samme farve lysegrå farve hele vejen mellem
sidehoved og sidefod.

Der er ikke nogen enkel måde at opnå dette på, men
denne side har nogle forslag:

http://webdesign101.dk/layout/

Dette eksempel er den konkrete løsning
på dit problem:

http://webdesign101.dk/layout/eksempel6.php

En mere indgående gennemgang af de forskellige
metoder finder du her:
http://www.gunlaug.no/contents/wd_additions_22.html

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 09-01-08 15:26

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> på dit problem:
>
> http://webdesign101.dk/layout/eksempel6.php
>
> En mere indgående gennemgang af de forskellige

Tak :)
Jeg kigger lige på det, og vender tilbage !