Volume script søges
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-01-08 10:48

Hejsa jeg har lidt musik liggende på min www side som bliver afspillet i
Medieplayer

Og der kan man skrue op og ned for lyden.

Men kan man ikke lave et script hvor man kan gøre det ude på siden i stedet
for i medieplayer på min www side.

Syndes det andet ville se beder ud.

www.nrj.dk deres netradio har sådan en volume på deres side det er sådan en
slags jeg søger.

Nogle som kan hjælpe mig

Thomas

Fra : David Trasbo

Dato : 07-01-08 17:49

Thomas Pedersen skrev:

> Hejsa jeg har lidt musik liggende på min www side som bliver afspillet i
> Medieplayer

Bliver musikken _åbnet_ i MediaPlayer eller bliver programmet vist som et
plugin (altså som en del af siden)?

> Og der kan man skrue op og ned for lyden.

Er det da ikke godt nok?

> Nogle som kan hjælpe mig

Måske, men du bliver nok nødt til at beskrive dit problem nærmere.

--
David Trasbo.
http://lki.dk - Luk Kunderne Ind.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-01-08 16:21

"David Trasbo" <davidtrasbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Bliver musikken _åbnet_ i MediaPlayer eller bliver programmet vist som et
> plugin (altså som en del af siden)?
ja det er plugin.

> Er det da ikke godt nok?

jeg syndes det kunne være beder hvis man have en kanp eller en skyder et
andet sted på siden hvor man kunne skrue op og ned.

du kan se mit script her
:::

<object
id="mediaPlayer"
document.writeln(' width=0')
document.writeln(' height=0')
classid="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95"
codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701"
standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..."
type="application/x-oleobject">
<param name="fileName" value="mms://livemedia.omroep.nl/top2000radio"/>
<param name="animationatStart" value="true"/>
<param name="transparentatStart" value="true"/>
<param name="autoStart" value="true"/>
<param name="repeat" value="true"/>
<param name="showdisplay" value="false"/>
<param name="showControls" value="false"/>
</object>

håber at du kan hjælpe med at lave et lille script eller hved hvor der
ligger et

Thomas

Fra : David Trasbo

Dato : 15-01-08 16:33

Thomas Pedersen skrev:

> [...]

<klip>

> håber at du kan hjælpe med at lave et lille script eller hved hvor der
> ligger et

Jeg er desværre ikke en Javascript-haj, men jeg vil anbefale dig, enten at
lede på nettet, eller finde en anden løsning - f.eks. at lade musikken åbne
i MediaPlayer, (eller et andet medieprogram) så dem, der ikke har Internet
Explorer, også kan følge med.

--
David Trasbo.
http://lki.dk - Luk Kunderne Ind.