Underlig valideringsfejl
Fra : Paw Jeppesen

Dato : 06-01-08 09:04

Hej Gruppe

Jeg er ved at lave en lille "øvelses-side" her:
http://www.jeppesengrafisk.dk/pizza/index.shtml

Jeg får bare en underlig fejl, når jeg forsøger at validere. Fejlen er:
"Sorry, I am unable to validate this document because on line 29 it
contained one or more bytes that I cannot interpret as utf-8 (in other
words, the bytes found are not valid valmues in te specified Character
Encoding). Please check both the content of the file and the character
encoding indication.

The error was: utf8 "\xB4" does not map to Unicode "

Det er linien der begynder med "<div id="menucol">"

Resten af dokumentet validerer (næsten) via Dreamweaver, eneste fejl er
denne linie :

hvor den ikke vil validere:
' xml:lang="da" lang="da" '

De øvrige sider vil heller ikke validere; de får en fejl i samme "område" i
koden

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak

Paw J

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-08 09:49

Den 06-01-08 09.04 skrev Paw Jeppesen følgende:

> Det er linien der begynder med "<div id="menucol">"

Er du sikker på, at det er den linje?
Prøv at lege lidt med title i denne linje:
<li><a id="link3" href="pizzasandwich.shtml" title="Menu�s">Pizza
Sandwich </a></li>

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 06-01-08 12:58

> Er du sikker på, at det er den linje?
> Prøv at lege lidt med title i denne linje:
> <li><a id="link3" href="pizzasandwich.shtml" title="Menu?s">Pizza Sandwich
> </a></li>

SELVFØLGELIG!!

Havde glemt jeg brugte ssi, så den kode jeg ser i Dreamweaver ser anderledes
ud end den der er på nettet..

Tak for hjælpen

Paw J