Feeds fra flere forskellige steder blandet~
Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 02-01-08 23:29

Hej

Håber meget at I kan hjælpe mig med dette.

På min hjemmeside vil jeg gerne havde fodboldnyheder fra bold.dk
og indkast.dk

Fra hver hjemmeside har jeg fået følgende kode:

Bold.dk:
<script
src="http://www.bold.dk/nyt/avis.php?nn=10&key=&lo=1&wi=1&tf=2"
type="text/javascript"></script>

Indkast.dk:
<link rel="stylesheet" type="text/css"
ref="http://indkast.dk/syndicate/indkast.css" />
<script type="text/javascript" language="javascript"
src="http://indkast.dk/syndicate/indkast.js" /></script>

Mit spørgsmål er nu om man kan slå dem sammen så nyhederne fra de
to steder flyder sammen og ikke star hver for sig? Altså så hvis
en nyhedkommer fra bold.dk så kan den stå lige over en nyhed fra
indkast.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-01-08 10:56

Den 02-01-08 23.28 skrev Lasse Jørgensen følgende:

> Fra hver hjemmeside har jeg fået følgende kode:
>
> Bold.dk:
> <script

Der bruges JavaScript, så prøv at spørge ovre i JavaScriptgruppen:
dk.edb.internet.webdesign.clientside.

> Mit spørgsmål er nu om man kan slå dem sammen så nyhederne fra de
> to steder flyder sammen og ikke star hver for sig?

Det burde nok kunne lade sig gøre, men de ved de som sagt ovre i
JavaScriptgruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om de nye funktioner i Internet Explorer 7