Spørgsmål om tæller på hjemmeside
Fra : co@ch [4130]

Dato : 27-12-07 23:43

Jeg er ved at opbygge min hjemmeside og har valgt en "free WEB counter"...en
af disse der linker til en eller anden side ude i den store verden.

Jeg har prøvet forskellige. (samme resultat)

Den tæller fint 1 ciffer for hver gang siden åbnes (godt nok)
Men den tæller også når der klikkes på et link fra min "Links" side (ikke
godt)
Der åbnes et nyt browservindue ved tryk på et link uden mulighed for at
komme tilbage...min side ligger under i det forhenværende vindue. (fordi jeg
vil undgå at min side lukkes sammen med den linkede side).

Hvis jeg kigger på tælleren på min side har den netop talt 1 frem.

Hvordan undgår jeg dette? stadig med mulighed for at åbne link i et nyt
browservindue.

mvh
Bri@n

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-12-07 00:39

co@ch [4130] skrev:

> Hvordan undgår jeg dette?

Kom med et link til siden, ellers er det umuligt at
svare på.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : co@ch [4130]

Dato : 28-12-07 21:15

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Kom med et link til siden, ellers er det umuligt at
> svare på.
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk
> http://vebel.dk

Sorry!!! men den er ikke uploaded endnu.
Jeg har ikke besluttet hvilket WEBhotel jeg vil bruge endnu.

Mvh
Bri@n

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-12-07 03:02

co@ch [4130] skrev:

> Sorry!!! men den er ikke uploaded endnu.

Hvordan ved du så at din tæller fejler?

Vi kan ikke hjælpe med noget vi ikke kan se.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : co@ch [4130]

Dato : 30-12-07 00:13

> Hvordan ved du så at din tæller fejler?

Den virker også lokalt...på hdd...ved test i browser.

Jeg uploader den en af dagene, når jeg har testet for fejl.

Mvh
Bri@n

Fra : Casper Christiansen

Dato : 30-12-07 19:07

co@ch [4130] wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvordan undgår jeg dette? stadig med mulighed for at åbne link i et nyt
> browservindue.
Det kunne også være en mulighed at bruge en af de tæller som mange webhoteller
tilbyder.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thrane

Dato : 31-12-07 08:54

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Hvis jeg kigger på tælleren på min side har den netop talt 1 frem.
>
> Hvordan undgår jeg dette? stadig med mulighed for at åbne link i et nyt

Sætter du ikke noget kode ind på de sider der skal med i statistikken?
I så fald kan du jo "bare" fjerne det på link-siden.

Har du prøvet MetaTraffic fra MetaSun?

--
Thrane