Counter til website ?
Fra : SpookiePower

Dato : 27-12-07 14:23

Jeg er lidt i tvivl om dette er den rette gruppe, men nu prøver jeg
alligevel.

Jeg søger en gratis counter til mit website, en med statistik.
Jeg har kigget på statcounter.com som er rigtig god, men desværre
ikke gratis. phptraffica.com ser også god ud, men er der nogle
som skulle kender til andre counters, som de kan anbefale ?

--
My Photo Gallery
www.anothermasterpiece.com

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-12-07 22:52

SpookiePower <boxjunk2600@gmail.com> skrev :

>Jeg er lidt i tvivl om dette er den rette gruppe, men nu prøver jeg
>alligevel.

news:dk.edb.internet.webdesign havde været mere korrekt.

http://zipstat.dk/
--
Besøg www.gedebanken.dk og doner en ged til en fattig
familie i f.eks. Uganda, Sudan, Afghanistan eller Pakistan

Fra : jopa

Dato : 28-12-07 15:28

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev>
> http://zipstat.dk/

Forsøgte at sætte den ind på en af mine sider og den genererede 92 fejl så
zipstat kan vist ikke umiddelbart anbefales, med mindre man selv kan rode
med validering af koden.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Per Christoffersen

Dato : 28-12-07 16:02

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> zipstat kan vist ikke umiddelbart anbefales, med mindre man selv kan rode

Egentlig synes jeg at countere mest er til besvær, - det giver jo under alle
omstændigheder ekstra arbejde, og amn overlader en del af driftssikkerheden
på websitet til andre, som ofte ikke får nogen betaling for det.
Medmindre man ligefrem synes det er vigtigt at have en synlig counter på
websitet* er det bedre at forlade sig på webhotellets statistik. Selv de
billigste webhoteller plejer da at tilbyde en statistik mindst på højde med
en counter.

Ellers er der jo Google Analytics, - det fungerer ihvertfald.

/Per

* - og det ligner efter min mening noget amatør-90er-noget

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-12-07 16:16

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> Forsøgte at sætte den ind på en af mine sider og den genererede 92 fejl så
> zipstat kan vist ikke umiddelbart anbefales, med mindre man selv kan rode
> med validering af koden.

Det er vist et generelt problem med de eksterne countere, man kan få.
Men som Per skriver, så tilbyder de fleste webhoteller - selv i den billige
ende - en brugbar statistik, hvilket nok også er grunden til, at flere går
væk fra de synlige hitcountere.

Lige med hensyn til Zipstat, så vil jeg dog tro, at det er én af de
countere, hvor man gerne må rode med koden, så den validerer.
Dét i modsætning til mange af de mere kommercielle hitcountere.

Fra : jopa

Dato : 28-12-07 18:40

"Philip Nunnegaard" <philip@fjerndettehitsurf.dk> skrev

> [...]
> billige ende - en brugbar statistik, hvilket nok også er grunden til, at
> flere går væk fra de synlige hitcountere.

Jeg hoster så selv min egen meget udførlige statistik på
http://jp-web.dk/stats/

Koden der sættes på siderne validerer og den kan så tilgåes direkte fra min
side.

> Lige med hensyn til Zipstat, så vil jeg dog tro, at det er én af de
> countere, hvor man gerne må rode med koden, så den validerer.
> Dét i modsætning til mange af de mere kommercielle hitcountere.

Jo men hvor mange kan det

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-12-07 20:41

> Jeg hoster så selv min egen meget udførlige statistik på
> http://jp-web.dk/stats/

Sådan noget har jeg også rodet med, hvor jeg gemmer rå data i en database,
som så én gang i døgnet overføres til en mere generel statistik.

> Jo men hvor mange kan det

Dem der er interesserede i valid kode, kan jo nok finde ud af at ændre i den
smule kode.
De ved vel formentlig, at <script language="javascript"> bør skrives <script
type="text/javascript"> osv.

Dem, der ikke er interesserede... Tjah... De opdager det jo nok ikke
alligevel.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-12-07 19:56

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvad med denne:

http://www.livewebstats.dk

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : lejf jessen

Dato : 29-12-07 20:33

Jesper Hansen skrev:
> [...]
> ikke gratis. phptraffica.com ser også god ud, men er der nogle
> som skulle kender til andre counters, som de kan anbefale ?

Hej!

Tag et kig på Motigo.com, der har jeg haft i mange år. Det hed før
webstat4you.

--
Mvh. lejf
ubuntu 7.10 gutsy.