Hvodan tilføjer man sin signatur til sit i~
Fra : hans01

Dato : 21-12-07 01:24

Jeg er klar over dette ikke har noget med webdesign af gøre, men er
der alligevel en der kan forklare mig hvordan jeg tilføjer min
signatur under sit indlæg i google grups.

Fra : Thrane

Dato : 21-12-07 10:23

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

--
Thrane

Fra : hans01

Dato : 21-12-07 02:55

On 21 Dec., 10:23, "Thrane" <nore...@noreply.dk> wrote:

> http://usenet.dk/netikette/signatur.html
>
> --
> Thrane

Mange tak for linket, der er dog ingen kontakt i øjeblikket.

Fra : Rune Jensen

Dato : 21-12-07 12:30

"hans01" skrev:

> Mange tak for linket, der er dog ingen kontakt i øjeblikket.

Lav på samme linje to minustegn/bindestreg efterfulgt af ét mellemrum til
sidst i dit indlæg. Det er din skillelinje. Nedenunder den har du plads til
at skrive din signatur, som må være på fire linjer a´ 72 tegn.

MVH
Rune Jensen

--
signatur

Fra : N/A

Dato : 22-12-07 10:37

Fra : hans01

Dato : 21-12-07 08:57

On Dec 21, 12:30 pm, "Rune Jensen" <runeofdenm...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> sidst i dit indlæg. Det er din skillelinje. Nedenunder den har du plads til
> at skrive din signatur, som må være på fire linjer a´ 72 tegn.

Hej Rune

Vil det sige at man selv skal indsætte sin signatur hver gang man
poster et indlæg?

--

Hans
www.italien-ferie.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-12-07 18:14

hans01 <hans.lundqvist@e-and-l.com> skrev :

>Vil det sige at man selv skal indsætte sin signatur hver gang man
>poster et indlæg?

Sandsynligvis, når du bruger Google Groups, ellers må du kunne
finde noget om det hos dem.

Brugte du nu en newsreader og en »rigtig« newsserver, så du kunne
du få sat den ind automatisk.
--
Besøg www.gedebanken.dk og doner en ged til en fattig
familie i f.eks. Uganda, Sudan, Afghanistan eller Pakistan

Fra : Rune Jensen

Dato : 21-12-07 22:11

"hans01" skrev...

> Vil det sige at man selv skal indsætte sin signatur hver gang man
> poster et indlæg?

OK, så dæmrede det. Jeg er ikke så meget inde i Google Groups måde at gøre
det. Men du skriver jo gennem din gmail profil, derfor ville det vel være
naturligt, det er der, det skal gøres?

MVH
Rune Jensen

Fra : Holst

Dato : 21-12-07 22:09

Rune Jensen wrote:

> OK, så dæmrede det. Jeg er ikke så meget inde i Google Groups måde at gøre
> det. Men du skriver jo gennem din gmail profil, derfor ville det vel være
> naturligt, det er der, det skal gøres?

Gmail har under 'Settings' netop et felt til en signatur.

Fra : N/A

Dato : 22-12-07 10:37

Fra : N/A

Dato : 22-12-07 10:37

Fra : hans01

Dato : 22-12-07 02:07

On 21 Dec., 22:08, Holst <newsno...@shelter.dk> wrote:

> Gmail har under 'Settings' netop et felt til en signatur.

Det har jeg så lige prøvet lad os se om det virker.

Fra : hans01

Dato : 22-12-07 02:12

On Dec 22, 10:06 am, hans01 <hans.lundqv...@e-and-l.com> wrote:

> Det har jeg så lige prøvet lad os se om det virker.

Nej det virker ikke, jeg har tilføjet signatur i gmail men den kommer
ikke på når jeg poster et indlæg her.

mvh

hans

www.italien-ferie.dk

Fra : Holst

Dato : 22-12-07 10:37

hans01 wrote:

> Nej det virker ikke, jeg har tilføjet signatur i gmail men den kommer
> ikke på når jeg poster et indlæg her.

Så nedenstående har du indtastet manuelt?

> mvh
>
> hans
>
> www.italien-ferie.dk

Hvis gmail ikke selv automatisk sætter en signaturseparator på, så sørg
for selv at indlede den med en linje, der udelukkende består af "-- "
(streg, streg, mellemrum).

Og begræns den til 4 linjer. Tomme linjer er også linjer.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-12-07 12:45

Holst <newsnov06@shelter.dk> skrev :

>Hvis gmail ikke selv automatisk sætter en signaturseparator på, så sørg
>for selv at indlede den med en linje, der udelukkende består af "-- "

Der er forskel på at sende e-mails og sende via Google Groups.

Fra : Rune Jensen

Dato : 22-12-07 14:12

"Kerim Ellentoft" skrev...

> Der er forskel på at sende e-mails og sende via Google Groups.

Det er klart nok, men jeg har bare ikke kunnet finde noget om det i selve
profilen for Google Groups. Søger man på signature er svaret også negativt.
Sikker på, det kan lade sig gøre i det hele taget?

MVH
Rune Jensen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-12-07 15:36

"Rune Jensen" <runeofdenmark@hotmail.com> skrev :

>Sikker på, det kan lade sig gøre i det hele taget?

Næh ...

Jeg har vel heller aldrig skrevet noget om, at det er muligt, men
foreslået en langt bedre mulighed.

Fra : N/A

Dato : 22-12-07 10:37