gratis browsercam
Fra : Leonard

Dato : 19-12-07 21:22

D. 9. dec ville jeg lige prøve det der browsercam, men faldt over en
side, der kan det samme, men ganske gratis.
Den kan jeg så ikke finde igen, min browsers historik gemmer ikke
sålangt tilbage.

Nogen, der har et hint?

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-12-07 21:26

http://www.totalvalidator.com/validator/ValidatorForm

--
Bertel

Fra : Leonard

Dato : 19-12-07 21:31

On Wed, 19 Dec 2007 21:25:55 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> http://www.totalvalidator.com/validator/ValidatorForm

Nej, det er ikke en validator, men en side, der giver et grafisk billede
af hvordan en side ser ud i mange forskellige browsere under forskellige
styresystemer.

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-12-07 21:33

Leonard skrev:

> side, der kan det samme, men ganske gratis.

Er det
http://www.totalvalidator.com/validator/ValidatorForm
du tænker på?

Her kan du i hvert fald set et screenshot i en masse
forskellige browsere.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Leonard

Dato : 19-12-07 22:01

On Wed, 19 Dec 2007 21:33:09 +0100, Allan Vebel wrote:

> Her kan du i hvert fald set et screenshot i en masse
> forskellige browsere.

Nej, den jeg fandt havde også Mac med og var ikke en validator.
Den brugte op til 40 min på at generere en stribe jpg af de forskellige
browseres visning af en side.

Fra : Peter Vesth

Dato : 19-12-07 22:22

Leonard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
Hej Leonard

Måske mener du Webshot, prøv at Google på navnet Webshot, så kan du ud fra
svaret downloade programmet der kan lave screenshots af hjemmesider.

Mvh.

Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-12-07 22:30

http://browsershots.org/

Fra : Leonard

Dato : 20-12-07 11:05

On Wed, 19 Dec 2007 22:29:45 +0100, Martin Højriis Kristensen wrote:

> http://browsershots.org/

Der var den

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-12-07 18:16

Leonard skrev:
> On Wed, 19 Dec 2007 22:29:45 +0100, Martin Højriis Kristensen wrote:
>

> Der var den

Husk nu at gemme den :)

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Leonard

Dato : 20-12-07 18:45

On Thu, 20 Dec 2007 18:15:57 +0100, Lars Raaby wrote:

> Husk nu at gemme den :)

Hvaffor en?

Jo, den er gemt i min links samling og nu ved jeg jo også at jeg kan
finde den her.