Baggrund som overlay
Fra : Felix E. Drud

Dato : 13-12-07 00:38

Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at få en baggrund oven på min normale
baggrund, på min wordpress blog: www.feller.dk
På den side er baggrunden en grå agtig en. Jeg kunne så godt
tænke mig at få et png billede til at være oven på den nuværende
baggrund. Png billedet skal være fixed i bunden mod ventre. Er
det muligt med mit nuværende tema ? Evt. hvordan?
Mit tema:
http://www.jide.fr/francais/telechargements/template-freshy-pour-
wordpress

Baggrundsbilledet på min blog er dette:
http://wp.feller.dk/wp-content/themes/freshy/images/page_bg.gif

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-12-07 15:26

Felix E. Drud skrev:

> Jeg kunne godt tænke mig at få en baggrund oven
> på min normale baggrund, på min wordpress blog:
> www.feller.dk

Du skal bare rette i din css-fil under Temaredigering
når du logger ind.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk