Kan <div> tagget udskiftes?
Fra : Jens Weber Nielsen

Dato : 12-12-07 14:45

Jeg har et problem med min footer, <div id="clock"> er problemet,
jeg skal havde proppet den ind i min "footer" menu og jeg kan
ikke få den til at stå ved siden af de andre punkter, mit
spørgsmål går ud på om der findes et andet tag en "div" som
stadig kan indeholde "id="clock""

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 12-12-07 15:01

Jens Weber Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> ikke få den til at stå ved siden af de andre punkter, mit
> spørgsmål går ud på om der findes et andet tag en "div" som

Giv os en adresse, det gør tingene 1000 gange lettere for os. Ja der
er da sikkert andre muligheder hed den div du nævner, måske span
hvem ved, vi skal se siden for at kunne hjælpe dig.

PerR

Fra : Birger

Dato : 12-12-07 15:07

"Jens Weber Nielsen" <jens.weber@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke få den til at stå ved siden af de andre punkter, mit
> spørgsmål går ud på om der findes et andet tag en "div" som

Svært at svare på, hvis vi ikke må se hvad du laver..
Der findes mange andre tags end <div>

Umiddelbart, er der en "clock" nederst til højre i mit vindue, opdateret fra
internettet, så jeg behøver ikke en på de sider jeg besøger.
"HTML-ure" koster helt unødvendige resourcer på min PC, for at fortælle mig
noget jeg allerede ved.

Birger
-----
http://bbsorensen.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-12-07 19:27

"Jens Weber Nielsen" <jens.weber@osterbo-net.dk> skrev i meddelelsen

> jeg kan
> ikke få den til at stå ved siden af de andre punkter,

2 løsninger:
1) Sæt float på alle blokelementer i forælder-div'en. Så skulle de gerne
lægge sig ved siden af hinanden.
Alternativt sætte float:right; på #clock.

2) Udskift div med span. <span id="clock"></span>

Fra : Jens Weber Nielsen

Dato : 14-12-07 19:04

Tak det var vist span jeg ledte efter :)