erstatte frames med css
Fra : Evelyne Black Peters~

Dato : 11-12-07 15:14

Hej alle

Indtil videre har jeg anvendt frames i min hjemmeside. Da jeg
skal til at bygge en ny hjemmside vil jeg gerne erstatte min
left. html top.html og start.html med nogle css koder. Er der et
sted hvor jeg kan finde et simpel skabelon i css som svarer til
det layout jeg opnår med frames (en side opdelt i 3 sektioner).
Jeg tror selv jeg kan finde ud af at ændre på størrelse, baggrund
osv.

På forhånd tak

Evelyne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 11-12-07 16:01

"Evelyne Black Petersen" <evelynebp@sol.dk> skrev
> [...]
> det layout jeg opnår med frames (en side opdelt i 3 sektioner).
> Jeg tror selv jeg kan finde ud af at ændre på størrelse, baggrund

Måske her:
http://www.webdesign101.dk/csslayout/eksempler/layout4.html

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Evelyne Black Peters~

Dato : 11-12-07 22:09

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Evelyne Black Petersen" <evelynebp@sol.dk> skrev
> [...]

Lige det jeg savnede. Jeg kender godt hjemmesiden og bogen fra
Jørgen Farum Jensen. Jeg kunne bare ikke finde det rigtige skabelon.
Mange tak.
mvh