Height og width på <hr>
Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 10-12-07 10:46

Hej

Kan man ikke få lov til at angive højde og farve for sit <hr>
element i css?
Pt bliver jeg nødt til at gøre det i html dokumentet og det gør
at siden ikke kan valideres
Hilsen
Jimmy Adetunji

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 10-12-07 10:54

"Jimmy skov Adetunji" <jordemoder@musling.net> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan man ikke få lov til at angive højde og farve for sit <hr>
> element i css?

I en css-fil ser det sådan ud:

hr
{
color: black;
height: 1pt;
}

/Jørgen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-12-07 18:57

On 10 Dec 2007 09:45:49 GMT, Jimmy skov Adetunji
<jordemoder@musling.net> wrote:

>Kan man ikke få lov til at angive højde og farve for sit <hr>
>element i css?

<url: http://gyros.dk/usenet/html/>
- find de sider, der starter med hr*

Eller brug det link, som Rune gav i din tidligere tråd.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 10-12-07 20:33

Jørn Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> <url: http://gyros.dk/usenet/html/>
> - find de sider, der starter med hr*
>
> Eller brug det link, som Rune gav i din tidligere tråd.
>
> Ja jeg kom til at spørge inden jeg havde set svaret i det
tidligere indlæg.
Jeg bruger linket og glæder mig til at få styr på lidt mere.
Tik Tak
Jimmy Adetunji