Display: block problem
Fra : Nederbasse

Dato : 06-12-07 16:41

Hej

Jeg er ved at lave en meny med css hvor hvert menupunkt får et Display :
block i stylesheetet
Dette gør åbenbart at menupunkterne kommer til at under hinanden
Hvordan får jeg menuen til at stå på række ?

Lars

Fra : David Trasbo

Dato : 06-12-07 17:27

Nederbasse skrev:

> Jeg er ved at lave en meny med css hvor hvert menupunkt får et Display :
> block i stylesheetet
> Dette gør åbenbart at menupunkterne kommer til at under hinanden
> Hvordan får jeg menuen til at stå på række ?

Ved at skrive:

display: inline;

i stedet. Ellers vil listepunktet blive behandlet som et blokelement ligesom

--
David Trasbo.
http://lki.dk - Luk Kunderne Ind.

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-12-07 17:59

Nederbasse skrev:

> Display : block i stylesheetet
> Dette gør åbenbart at menupunkterne kommer til
> at under hinanden

Sådan gør block-elementer, de tager hele bredden.

> Hvordan får jeg menuen til at stå på række ?

Prøv at give menupunkterne en width:XXem;

Giv lige et link til problemet, det er svært at vide
hvad du har lavet, når ingen kan se det.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk