Div Show/Hide
Fra : Thrane

Dato : 09-11-07 11:18

Hej

Jeg faldt over en lille ting på nettet som jeg har "lånt":
http://www.lycan.dk/corner.asp

Men jeg er ikke helt tilfreds med den, da den benytter sig af
background-images og jeg vil hellere have et lag jeg kan lave f.eks. en
formular i.

Jeg vil gerne have funktionen med at der er et billede, som ved mouseover
viser et lag, som først skjules ved mouseout.
Bemærk at begge lag ligger på samme placering.

Er der nogle der kan hjælpe mig med det eller lede mig på vej?

--
Thrane

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 09-11-07 12:45

Thrane skrev:

> Er der nogle der kan hjælpe mig med det eller lede mig på vej?

Måske kan du bruge noget af det her:
http://webdesign101.dk/javascript/visogskjul.php

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Thrane

Dato : 10-11-07 15:51

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> wrote in message

> Måske kan du bruge noget af det her:
> http://webdesign101.dk/javascript/visogskjul.php
>
> --
Tak, men der er det link der viser/skjuler ikke placeret samme sted som det
der vises/skjules.
Jeg søger en slags MouseOver funktion af en art...
--
Thrane

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-11-07 18:10

Thrane skrev:

> Tak, men der er det link der viser/skjuler ikke placeret samme sted som
> det der vises/skjules.
> Jeg søger en slags MouseOver funktion af en art...

Forstår jeg dig ret ønsker du ved en mouseover på et element
at vise et andet element, der dækker over det element,
der indeholder mouseover eventhandleren. Men i det
øjeblik dette nye element vises har du udløst en mouseout
event på dit trigger-element. Oder was?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Thrane

Dato : 12-11-07 13:26

> [...]
> der indeholder mouseover eventhandleren. Men i det
> øjeblik dette nye element vises har du udløst en mouseout

Næsten...
Der behøver ikke være noget mouseout på trigger-elementet.
Men ved mouseout på det nye element skal dette forsinde igen.