SCORM elearning fejl
Fra : Lars Bo Nielsen

Dato : 14-01-08 12:16

Hej

Er der nogle, som kan hjælpe mig med at knække den her:

Jeg vil lave en simpel "Hello World" - side i scorm-standard som
bruges til elearning, og jeg tilknytter en javascript-fil
SCORMGeneric.js. JavaScript koden har jeg kopieret fra
www.scorm.com.

Alligevel kommer fejlen "Learning Managment interface not found".

Se evt. http://www.vola-applications.org/scorm/.

På forhånd tak og mvh
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Johansen

Dato : 15-01-08 05:56

Lars Bo Nielsen wrote:

> [...]
> www.scorm.com.
>
> Alligevel kommer fejlen "Learning Managment interface not found".

Den fejler her:
if (!APIOK()) {
alert("Learning Management System interface not found.");
APIOK er ikke nævnt andre steder i scriptet, så du må på jagt efter en eller
anden (eller flere) .js fil som også skal med i dit html.
Hvis du har noget demo, burde du kunne finde løsningen der.

Stig Johansen