Spise ved Fisketorvet
Fra : Anders P.

Dato : 19-01-08 14:55

Jeg har ladet mig lokke i Cinemax for at se en efter anmeldernes mening
ret ringe film. Nu har jeg så surfet Fisketorvets hjemmeside rundt for
at finde et sted at spise inden filmen, men det ser ikke meget bedre ud
end filmanmeldelserne. Spørgsmålet er nu: hvor i eller i nærheden af
Fisketorvet kan man spise anstændigt og nå fimen kl. 18:30?

Fra : Margrete Johansen

Dato : 19-01-08 15:18

Tjaeh - du kan jo altid gå over i nærheden af Halmtorvet - der er mange,
gode steder, jeg sværger selv til Fu Hao.

God fornøjelse.

Margrete

www.smagsuniverset.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-08 17:52

"Anders P." <invalid@duer.ikke.vaek> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet er nu: hvor i eller
> i nærheden af Fisketorvet kan man spise anstændigt og nå fimen kl.
> 18:30?

Det mest anstændige sted på Fisketorvet er McD eller Subway. Der ved man,
hvad man får.

Tag du en tur ind på Vesterbro, hvor der findes et hav af etniske
restauranter, der er usammenligneligt meget bedre end restauranterne på
Fisketorvet.

Er du til Thai, kan jeg anbefale Thai Esan i Lille Istedgade.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 19-01-08 12:29

On 19 Jan., 17:52, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Fisketorvet.
>
> Er du til Thai, kan jeg anbefale Thai Esan i Lille Istedgade.

Faktisk har jeg spist i en thai-restaurant på Fisketorvet, hvor jeg
var positivt overrasket over kvaliteten af maden. Og priserne var
dengang (sidste år, husker ikke hvornår) latterligt lave sammenlignet
med på den anden side af broen. Thai Esan er et godt, gammelt sted
også, der har jeg godt nok været mange gange.

Fu Hao, som en anden nævner, er også et must for den, der aldrig har
været der. Sørg for at bestille bredt i dimsum-kortet, også ting, du
ikke umiddelbart tror, du kan identificere dig med ;)

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Anders P.

Dato : 21-01-08 00:43

Jens Bruun skrev:
> [...]
> Fisketorvet.
>
> Er du til Thai, kan jeg anbefale Thai Esan i Lille Istedgade.

Hvor er jeg dog ked af at jeg var taget af sted før du postede dette -
flertalsdiktaturet afgjorde, at vi skulle på Indiana Mexican Cafe - som
jeg hermed nominerer til den nye kategori "De fem ringeste" på AOK.

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-08 00:25

Anders P. wrote:
> [...]
> end filmanmeldelserne. Spørgsmålet er nu: hvor i eller i nærheden af
> Fisketorvet kan man spise anstændigt og nå fimen kl. 18:30?

Drøn din bagdel ind til Fuego, det tager 5 minutter at køre fra
fisketorvet derind og pris/smagoplevelse/betjening vil du BESTEMT ikke
blive skuffet!

www.fuego.dk stedet kan generelt anbefales, jeg har besøgt stedet 3
gange nu og det har virkeligt været godt hver gang... de 400 en menu
koster er alle pengene værd, betjeningen er god og venlig uden at være
påtaget og maden er rigtig god. deres vinkort er tilpas stort, måske er
gennemsnitsprisen lidt høj dér.

Mvh.
Claus